Hej,
jeg er gravid i uge 5.. 5+3 for at være helt nøjagtig og jeg har simpelthen så meget vrøvl med min mave.. Den gør ondt og jeg er oppustet konstant, det virker som om jeg har en masse luft jeg ikke kan komme af med.. Så jeg har ondt eller føler trykken i maven hele tiden... Det er virkelig ikke rart og jeg kan ikke lade være med at blive lidt urolig, tænk nu hvis der er noget galt..
Jeg er gravid for første gang, så altting er meget nyt og skræmmende for mig. Det skal siges at jeg har døjet med forstoppelse i 2 uger og har de sidste dage taget magnesia inden sengetid, for at få sat lidt skub i det.. Og jeg kommer da også på toilettet af dem, men synes godt nok også at det gør avs i min mave når jeg tar dem og jeg kan ikke så godt lide at tage piller når jeg er gravid..
Jeg har brug for råd og input, er det normalt? Er jeg den eneste? Hvad kan jeg gøre? Jeg synes det er trættende at have ondt hele tiden 
Jeg har været hos lægen og talt med ham om det, men jeg synes ikke rigtig at han gav mig noget brugbart, andet end at jeg skulle være opmærksom på kraftige smerter, da det kan være tegn på graviditet uden for livmoderen 
Anmeld