Angående kobberspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2014

Anonym trådstarter

Hey alle herinde

et par hurtig spørgsmål. Især til dem der har haft selv kobberspiral eller kender nogle der har. 

1. Hvor meget blødte du da du lige fået den op?

2 har din menses været regelmæssig  siden du fik den op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

Sissel

Jeg pletblødte bare nogle dage efter jeg havde fået sat den op.. Kan ikke huske hvor lang tid der gik før min mens blev regelmæssig. Men jeg fik den ihvertfald pillet ud igen, under et år efter den var blevet sat op. Jeg blødte simpelthen så meget.. Det pissede bare ud af mig og der var blod alle vejne. Ubehageligt og meget upraktisk.. Kunne bløde igennem både natbind og maxi tampax på ti min. Altså hvor jeg brugte begge dele på en gang.

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Jeg pletblødte bare nogle dage efter jeg havde fået sat den op.. Kan ikke huske hvor lang tid der gik før min mens blev regelmæssig. Men jeg fik den ihvertfald pillet ud igen, under et år efter den var blevet sat op. Jeg blødte simpelthen så meget.. Det pissede bare ud af mig og der var blod alle vejne. Ubehageligt og meget upraktisk.. Kunne bløde igennem både natbind og maxi tampax på ti min. Altså hvor jeg brugte begge dele på en gang.

Okay tak for svar. Men skal det forståes sådan at du blødte hele tiden og derfor ved du ikk hvornår var det pga menses og hvornår var det ikk?

Anmeld

28. november 2014

Sissel

Anonym skriver:

Okay tak for svar. Men skal det forståes sådan at du blødte hele tiden og derfor ved du ikk hvornår var det pga menses og hvornår var det ikk?

Nej, der var pauser.. Det var når jeg havde min mens at jeg blødte meget voldsomt..

Anmeld

28. november 2014

Snoopy77

Jeg blødte ca. halvanden måned efter den var blevet sat op. Næste mens var jeg blevet advaret om så den tog jeg med. Men da jeg blødte lige så meget gangen efter, fik jeg taget den ud. Jeg blødte igennem alt på en halv time og det var mega belastende. Skal aldrig i nærheden af sådan en igen. 

Anmeld

28. november 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg pletblødte vist en lille smule den dag, den blev sat op. Jeg fik den sat op, mens jeg stadig ammede og havde endnu ikke fået mens på det tidspunkt, men da den kom var den regelmæssig med det samme. Jeg blødte lidt mere end, da jeg var på p-piller, men på ingen måde ret meget, men jeg blødte heller ikke ret meget før jeg fik kobberspiralen.

Anmeld

28. november 2014

MorDk

Jeg fik fjernet min igår. Den lavede "ballade" 

Jeg blødte meget når jeg havde menses. Der var ubalance dernede tit og ofte og kunne pletbløde 7-8 dage efter endt menses. Så jeg har fravalgt den.

Anmeld

28. november 2014

Krydserfingre

Jeg pletblædte kun lidt da jeg fik den, og min mens var regelmæssig da jeg havde den.. Var faktisk rigtig glad for den! 

Anmeld

28. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hey alle herinde

et par hurtig spørgsmål. Især til dem der har haft selv kobberspiral eller kender nogle der har. 

1. Hvor meget blødte du da du lige fået den op?

2 har din menses været regelmæssig  siden du fik den op?

jeg har haft kobberspiral to gange...

første gang fik jeg sat den op i forbindelse med en abort, så der blødte jeg som en alm. mens, men anden gang pletblødte jeg vist nok bare et par dage...

min mens er blevet lidt kraftigere end før, men før havde jeg nogle gange så mange menssmerter at jeg måtte tage panodil hver dag og andre gange ingen, men nu kan jeg nøjes med panodil den første dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.