Hvornår fik i taget foto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2014

Meilby

Hejsa!

Jeg er gravid 32+5 i dag og har termin d. 18 januar Vi er selvfølgelig begyndt at snakke om graviditetsfoto - hvornår fik i dem taget?

Ville egentlig gerne vente så længe som muligt, men tør heller ikke vente for længe Vi snakker om først i december, da min mand skal arbejde rigtig meget fra midten af december og resten af måneden og han skal selvfølgelig også med på nogle billeder Men vi har også talt om at vente til lige efter nytår - turde i vente så længe? Er så bange for hvis han pludselig melder sin ankomst før tid og vi så ikke når at få maven foreviget

Skal lige siges vi er i kontakt med en fotograf og derfor kan gøre det lidt som det passer os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Meilby

Ingen der vil dele deres egen erfaring med tidspunkt for foto?

Anmeld

27. november 2014

Berta

Hej

Jeg har ikke fået taget fotograf billeder,  men jeg vil da gerne dele mine tanker om det. Jeg vi anbefale dig at få dem taget i december hvis din mave er fin gravid rund nu. 

De sidste uger før termin var jeg ikke ret køn - masser af væske i krop og især ansigt, mere uren hud end tidligere. Og så er risikoen for at du føder før du får taget billederne også mindre.

/Berta

Anmeld

27. november 2014

vitapigen

Jeg fik taget i uge 36 og det er jeg super glad for.. Havde en fin rund mave og ingen væske ophobninger som kan komme sidst i graviditeten

Anmeld

27. november 2014

Chevro

Meilby skriver:

Hejsa!

Jeg er gravid 32+5 i dag og har termin d. 18 januar Vi er selvfølgelig begyndt at snakke om graviditetsfoto - hvornår fik i dem taget?

Ville egentlig gerne vente så længe som muligt, men tør heller ikke vente for længe Vi snakker om først i december, da min mand skal arbejde rigtig meget fra midten af december og resten af måneden og han skal selvfølgelig også med på nogle billeder Men vi har også talt om at vente til lige efter nytår - turde i vente så længe? Er så bange for hvis han pludselig melder sin ankomst før tid og vi så ikke når at få maven foreviget

Skal lige siges vi er i kontakt med en fotograf og derfor kan gøre det lidt som det passer os

Jeg fik taget mine i uge 37 (: 

Anmeld

27. november 2014

S.Maria

Jeg fik taget mine i lørdags da var jeg 34+

Anmeld

27. november 2014

2babygirls

Mit profil billede er 1-2 uger før termin, og i første graviditet fik vi det taget omkring uge 32 

Anmeld

27. november 2014

Meilby

Tusind tak for svar

Det bekræftiger mig i at det nok er godt nok at få taget dem i december :-) 

Anmeld

28. november 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg havde termin 18. januar 2013, men fødte 4. januar, så med den erfaring ville jeg tage december.

Anmeld

28. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg fik taget i 37+ 

Hvilket jeg er rigtig glad for.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.