Ændret cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. november 2014

Camilla19

Hej alle i skønne kvinder.

I de sidste 4 mdr. har min forlovede og jeg prøvet at blive gravid, og siden har min cyklus ændret sig meget, normalt får jeg min mens, d. 26 i hver måned, så var det pludselig d. 3 og nu det d. 11.. Jeg har ikke brugt p piller i langt over 2 år, og min forlovede og jeg har aldrig beskyttet os da det var kærlighed ved første blik, og intet sexliv før vi var sikre på det skulle være os resten af livet..

Igår og i dag har jeg oplevet en brænende fornemmelse i underlivet ( Det ikke blærebetændelse ) 

Igår ville min forlovede ligge sig over mig, og i ren reaktion udbryder jeg " PAS PÅ MIN MAVE" 

Jeg ved ikke hvorfor ? men jeg ligger mig ikke på maven mere ( som jeg ellers altid gør ) 

Min krop føltes bare anderledes, og jeg er sund og rask ? 

Kan jeg være gravid eller ren indbildning, har tænkt på at tag en test, men alligevel tænker jeg at vente til efter d. 11 hvor min mens burde komme. 

Hvad skal jeg gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

HVPigen

Vi har prøvet i 3,5 år - jeg er nu gravid men den ændret sig hele tiden. 
min læge forklaret noget med at ens krop begynder og indstille sig og derfor kan ens cyklus ændre sig  

men jeg vil sige at jeg jeg har ikke haft en brændende fornemmelse i underlivet  

men krydser fingere for dig , hvor langt skulle du ca være hvis det var?  

Anmeld

28. november 2014

Camilla19

HVPigen skriver:

Vi har prøvet i 3,5 år - jeg er nu gravid men den ændret sig hele tiden. 
min læge forklaret noget med at ens krop begynder og indstille sig og derfor kan ens cyklus ændre sig  

men jeg vil sige at jeg jeg har ikke haft en brændende fornemmelse i underlivet  

men krydser fingere for dig , hvor langt skulle du ca være hvis det var?  

Jeg kan maks være 1+3 henne, og for mig virker det underligt at det overhovedet skulle være muligt for mig at mærke noget nu 

Krydser selv fingere for det snart sker, men det naturen der bestemmer hvornår jeg får den glæde 

Anmeld

28. november 2014

Rockertand

Camilla19 skriver:

Jeg kan maks være 1+3 henne, og for mig virker det underligt at det overhovedet skulle være muligt for mig at mærke noget nu 

Krydser selv fingere for det snart sker, men det naturen der bestemmer hvornår jeg får den glæde 

Du er MEGET indbildt gravid, for i en helt normal cyklus har man først ægløsning og dermed befrugtningschance 2+0, derefter tager det 5-7 dage for det befrugtede æg at implantere sig i livmoderen, og så går der som regel yderligere en uges tid, før man kan konstatere en graviditet.

Ægløsning er som regel 12-16 dage før forventet menstruation, men det er selvfølgelig sværere at beregne, hvis man ikke har regelmæssig cyklus.

Anmeld

1. december 2014

HVPigen

Camilla19 skriver:

Jeg krydser for dig! det er en fantastisk følelse og stå med 
når man ved man er blevet gravid! 

Det var det ihvertefald for os fordi vi havde prøvet så længe!! 
så for os var det KÆMPE stort 

Anmeld

1. december 2014

Camilla19

HVPigen skriver:

Jeg krydser for dig! det er en fantastisk følelse og stå med 
når man ved man er blevet gravid! 

Det var det ihvertefald for os fordi vi havde prøvet så længe!! 
så for os var det KÆMPE stort 

Det vil os være kæmpe stort for os, det er det sidste vi mangler for at have den familie vi ønsker 

Anmeld

2. december 2014

HVPigen

Camilla19 skriver:

Det vil os være kæmpe stort for os, det er det sidste vi mangler for at have den familie vi ønsker 

Jeg kan kun nikke genkendelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.