Gode ideer til børn/unge i lokalområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

197 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2014

*Pingvinen*

Vi er så heldig i vores lille lokalområde, at vi har en god idrætshal. Vi er meget aktiv i fodbold og især udendørs jo. 

Men men men.... der mangler lidt noget andet... noget aktivitet, fester, eller noget helt andet.

Vi er begyndt at søge ideer til, hvad mon hallen så kan bruges til. Og ideer som alkoholfrit diskotek er oppe og vende. Men det har den nærliggende by god succes med og der er jo reelt ingen grund til at ''hive kunder'' fra lokalområdet. 

Vi har også snakket om pose-bal, som er et Ungdoms bal hvor de unge må have fx 4 genstande med. Men min egne unge mennesker er begyndt på alm fester og er ikke interesseret i sådanne fester her.

Er her mon nogle, der har bragende mange ideer til, hvad man mon så kan....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Troldemommi

*Pingvinen* skriver:

Vi er så heldig i vores lille lokalområde, at vi har en god idrætshal. Vi er meget aktiv i fodbold og især udendørs jo. 

Men men men.... der mangler lidt noget andet... noget aktivitet, fester, eller noget helt andet.

Vi er begyndt at søge ideer til, hvad mon hallen så kan bruges til. Og ideer som alkoholfrit diskotek er oppe og vende. Men det har den nærliggende by god succes med og der er jo reelt ingen grund til at ''hive kunder'' fra lokalområdet. 

Vi har også snakket om pose-bal, som er et Ungdoms bal hvor de unge må have fx 4 genstande med. Men min egne unge mennesker er begyndt på alm fester og er ikke interesseret i sådanne fester her.

Er her mon nogle, der har bragende mange ideer til, hvad man mon så kan....?

Nu brainstormer jeg lige

rulleskøjtefester med fx diskolys

loppemarked 

dyreskue

legeland

kaffekomsammen fx for de ældre

fællesspisning

Anmeld

27. november 2014

*Pingvinen*

Troldemommi skriver:

Nu brainstormer jeg lige

rulleskøjtefester med fx diskolys

loppemarked 

dyreskue

legeland

kaffekomsammen fx for de ældre

fællesspisning

Super ideer. Tusinde takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.