Hjælp piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. november 2014

got2b

Ja, imorgen skal kæresten og jeg ud og købe julegaver. Os til hinanden. Og jeg er helt tabt over hvad jeg skal ønske mig, har kommet med en babydyne og sådan noget, men nej, det SKAL være til mig selv. Nogle som har nogle ideer? Så høre jeg gerne fra jer!

og så lige et spørgsmål, vil det være unfair at købe en iPhone til min mor, da hun har givet mig meget i den tid jeg ingen penge har haft? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes du skal give din mor en Iphone, hvis det er det du har lyst til  Det er virkelig sødt! Jeg ville ikke synes det var unfair. Jeg kan også godt finde på at give ekstra store gaver ind i mellem til mennesker der har været der for mig i svære perioder

Anmeld

27. november 2014

got2b

Demosan skriver:

Jeg synes du skal give din mor en Iphone, hvis det er det du har lyst til  Det er virkelig sødt! Jeg ville ikke synes det var unfair. Jeg kan også godt finde på at give ekstra store gaver ind i mellem til mennesker der har været der for mig i svære perioder

Ja. Men der hvor jeg måske kan se de unfair i er at min kæreste ønsker sig en ipad, har da godt nok ca 5000 til mig selv, men alligevel. 

Hvad synes du jeg ku ønske mig? Er virkelig helt tabt.

Anmeld

27. november 2014

Muffinmus

Jeg ønsker mig abonnement på yndlings blad, massage gavekort, ny dyne, armbånd med bling glitter, teaterbilletter, støvler, beaute pacifique vitamin a booster, Raunsborg håndcreme, tæppe til sofa hygge...

Anmeld

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
got2b skriver:

Ja. Men der hvor jeg måske kan se de unfair i er at min kæreste ønsker sig en ipad, har da godt nok ca 5000 til mig selv, men alligevel. 

Hvad synes du jeg ku ønske mig? Er virkelig helt tabt.

Synes du skal give din mor en iPhone og din kæreste noget andet eller tilskud til køb af IPad 

Anmeld

27. november 2014

got2b

mor:) skriver:

Synes du skal give din mor en iPhone og din kæreste noget andet eller tilskud til køb af IPad 

Det ku være en ide. Mange tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.