Blødning og brunt udflåd 1 enkelt nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
8 svar
3 synes godt om
27. november 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen!

Jeg er ny herinde, så dette er mit første debatindlæg, håber nogle har lyst til at svare, trods længden på indlægget...

Min kæreste og jeg har forsøgt at lave en baby i ca. et halvt år nu, og jeg smed p-pillerne for ca. 9 måneder siden. Efterfølgende har der været lidt kuk i min cyklus som har været lidt lang. Her de seneste par måneder virker det dog som om den har fundet sig nogenlunde til rette, omend den stadig er lidt lang, derfor har jeg de sidste 2 måneder brugt ægløsningstests for ikke at misse ÆL.

Den sidste positive ÆL-test havde jeg her søndag d. 16. November, så går ud fra jeg har haft ÆL omkring mandag d. 17. Så de dage sprang vi selvfølgelig på hinanden. Hvis jeg så er blevet gravid burde jeg jo så være omkring 3+3 i dag (torsdag d. 27.)

Men her i går aftes fik jeg så en lille smule brunt udflåd på papiret efter toiletbesøg og i nat var jeg så på toilettet igen, hvor der denne gang var frisk blod på papiret. Jeg tog en tampon i og gik så ellers i seng igen - meget skuffet! Også fordi jeg ikke kunne forstå at mens var kommet så tidligt?! Og der måske igen var kuk i min cyklus - vidste jo at jeg havde haft ÆL?!

Da jeg så står op imorges og vil skifte tampon er der kun brunt blod på den brugte tampon -ikke skyggen af frisk blod (undskyld de klamme detaljer) og det må vel betyde at jeg ikke har blødt de sidste timer? Nu er kl. ved at være 16 og jeg har ikke set skyggen af mens siden, hverken i form af brunt udflåd eller lign. INTET. Har heller ikke menssmerter eller andre tegn. 

Så nu er mit spørgsmål til jer: tror I bare at mens holder en pause? Er der stadig kuk i mit system eller hvad tror I? Skal jeg betragte det som rigtig menstruation og derved være nervøs for lutealfasens længde (9 dage) som jo så betyder at ægget kan have svært ved at nå at sætte sig fast? 

Det skal lige siges at jeg har taget en g-test, men den er negativ - men tror I måske ikke også det er for tidligt at teste?

Undskyld det lange indlæg - Håber virkelig nogen vil være søde at svare!!

KH.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Anonym trådstarter

....Slet ingen der vi komme med et bud 

Anmeld

28. november 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

Hej allesammen!

Jeg er ny herinde, så dette er mit første debatindlæg, håber nogle har lyst til at svare, trods længden på indlægget...

Min kæreste og jeg har forsøgt at lave en baby i ca. et halvt år nu, og jeg smed p-pillerne for ca. 9 måneder siden. Efterfølgende har der været lidt kuk i min cyklus som har været lidt lang. Her de seneste par måneder virker det dog som om den har fundet sig nogenlunde til rette, omend den stadig er lidt lang, derfor har jeg de sidste 2 måneder brugt ægløsningstests for ikke at misse ÆL.

Den sidste positive ÆL-test havde jeg her søndag d. 16. November, så går ud fra jeg har haft ÆL omkring mandag d. 17. Så de dage sprang vi selvfølgelig på hinanden. Hvis jeg så er blevet gravid burde jeg jo så være omkring 3+3 i dag (torsdag d. 27.)

Men her i går aftes fik jeg så en lille smule brunt udflåd på papiret efter toiletbesøg og i nat var jeg så på toilettet igen, hvor der denne gang var frisk blod på papiret. Jeg tog en tampon i og gik så ellers i seng igen - meget skuffet! Også fordi jeg ikke kunne forstå at mens var kommet så tidligt?! Og der måske igen var kuk i min cyklus - vidste jo at jeg havde haft ÆL?!

Da jeg så står op imorges og vil skifte tampon er der kun brunt blod på den brugte tampon -ikke skyggen af frisk blod (undskyld de klamme detaljer) og det må vel betyde at jeg ikke har blødt de sidste timer? Nu er kl. ved at være 16 og jeg har ikke set skyggen af mens siden, hverken i form af brunt udflåd eller lign. INTET. Har heller ikke menssmerter eller andre tegn. 

Så nu er mit spørgsmål til jer: tror I bare at mens holder en pause? Er der stadig kuk i mit system eller hvad tror I? Skal jeg betragte det som rigtig menstruation og derved være nervøs for lutealfasens længde (9 dage) som jo så betyder at ægget kan have svært ved at nå at sætte sig fast? 

Det skal lige siges at jeg har taget en g-test, men den er negativ - men tror I måske ikke også det er for tidligt at teste?

Undskyld det lange indlæg - Håber virkelig nogen vil være søde at svare!!

KH.

Tror måske blot du har haft en pletblødning. Har hørt man kan pletbløde når ægget sætter sig fast 6-12 dage efter æl, måske det er det der er sket? 

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Tror måske blot du har haft en pletblødning. Har hørt man kan pletbløde når ægget sætter sig fast 6-12 dage efter æl, måske det er det der er sket? 

Tusind tak for svar  Håber du har ret i det med ægget

Der er ikke så meget mere udvikling, fortsætter med at pletbløde ganske lidt og kun brunt. Det kommer ikke ud i trusseindlægget, er der kun når jeg tørrer mig...

Uuuuh det er forvirrende og træls at gå og ikke vide om man er købt eller solgt 

Anmeld

28. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Der er ikke så meget mere udvikling, fortsætter med at pletbløde ganske lidt og kun brunt. Det kommer ikke ud i trusseindlægget, er der kun når jeg tørrer mig...

Det er alt for sent for implantationsblødning, den sker typisk på 5.-7. dagen, men der kan selvfølgelig være tale om en ændring i dit hormonniveau, der i en periode kan give skøre blødende slimhinder, det er ufarligt, og der behøver ikke at være en forklaring på det.

Så længe du ikke har fået rigtig menstruation, kan du bare fortsætte med at teste, det kan jo være, at du er heldig.

Anmeld

28. november 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

Sådan plejer min mens at starte hver gang, uden pletblødbingen, men med det brune udflåd.

Men håber det ikke er det!

Anmeld

29. november 2014

Bb2015

Det lyder som det jeg oplevede en uges tid før jeg testede  det var også sådan min mens startede og fordi jeg måneden før havde haft en meget begrænset 2-dages mens uden rigtigt noget frisk blod, så regnede jeg med at det igen var min krop der ikke helt kunne finde ud af det. Men ugen efter testede jeg altså og fik et positivt resultat. Synes du skal se tiden an nu en uges tid og hvis mens ikke er kommet der endnu (mere end det du beskriver) så kan du jo prøve at teste igen 

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar! 

UPDATE: 3+5 testede jeg svagt positiv!!

Har dog stadig brunt udflåd her 4+0...Krydser fingre for den bliver derinde!

Anmeld

1. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Tak for svar! 

UPDATE: 3+5 testede jeg svagt positiv!!

Har dog stadig brunt udflåd her 4+0...Krydser fingre for den bliver derinde!

hey hvor sjovt lyder faktisk lidt alla det jeg også gennemgår lige nu, har i sidste uge hele ugen haft noget lidt alla mens helt lidt lyserødt noget, med lidt brunt. et eller andet.. torsdag i sidste uge testede jeg negativ lørdagen ugen inden der, der testede jeg meget svagt positivt... 

så ku være fedt hvis der også stadig er lidt håb for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.