Hej allesammen!
Jeg er ny herinde, så dette er mit første debatindlæg, håber nogle har lyst til at svare, trods længden på indlægget...

Min kæreste og jeg har forsøgt at lave en baby i ca. et halvt år nu, og jeg smed p-pillerne for ca. 9 måneder siden. Efterfølgende har der været lidt kuk i min cyklus som har været lidt lang. Her de seneste par måneder virker det dog som om den har fundet sig nogenlunde til rette, omend den stadig er lidt lang, derfor har jeg de sidste 2 måneder brugt ægløsningstests for ikke at misse ÆL.
Den sidste positive ÆL-test havde jeg her søndag d. 16. November, så går ud fra jeg har haft ÆL omkring mandag d. 17. Så de dage sprang vi selvfølgelig på hinanden. Hvis jeg så er blevet gravid burde jeg jo så være omkring 3+3 i dag (torsdag d. 27.)
Men her i går aftes fik jeg så en lille smule brunt udflåd på papiret efter toiletbesøg og i nat var jeg så på toilettet igen, hvor der denne gang var frisk blod på papiret. Jeg tog en tampon i og gik så ellers i seng igen - meget skuffet! Også fordi jeg ikke kunne forstå at mens var kommet så tidligt?! Og der måske igen var kuk i min cyklus - vidste jo at jeg havde haft ÆL?!
Da jeg så står op imorges og vil skifte tampon er der kun brunt blod på den brugte tampon -ikke skyggen af frisk blod (undskyld de klamme detaljer) og det må vel betyde at jeg ikke har blødt de sidste timer? Nu er kl. ved at være 16 og jeg har ikke set skyggen af mens siden, hverken i form af brunt udflåd eller lign. INTET. Har heller ikke menssmerter eller andre tegn.
Så nu er mit spørgsmål til jer: tror I bare at mens holder en pause? Er der stadig kuk i mit system eller hvad tror I? Skal jeg betragte det som rigtig menstruation og derved være nervøs for lutealfasens længde (9 dage) som jo så betyder at ægget kan have svært ved at nå at sætte sig fast? 
Det skal lige siges at jeg har taget en g-test, men den er negativ - men tror I måske ikke også det er for tidligt at teste?
Undskyld det lange indlæg - Håber virkelig nogen vil være søde at svare!!
KH.
Anmeld