Tandlæger - Kan de godt afvise på den måde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Mira0911

Ej, hvor er det dårlig service!! Det havde jeg ikke fundet mig i - jeg havde skiftet tandlæge!

Ja - Men min lillesøster har en fejl i hjernen - så hun er ikke obs på sådanne ting...
Har sagt til hende når hun ringer til læge eller tandlæger for den sags skyld - At til tider er det nødvendigt at banke lidt hårdt i bordet...

Et lille handicap hun har...
Hun har svært ved at svare på spørgsmål og forstå hvad man siger til hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

FrkT

Hun bor i Sunds - Ved Herning...

Hejsa!

Jeg er selv rigtigt fra Sunds, og da jeg boede derude havde jeg tandlæge i Herning ved Tandlægerne Østergaard & Engstrøm. Prøv at få hende til at ringe derind - deres nummer er 97125750. Jeg plejede aldrig at betale kontant derinde, plejede bare at få et girokort med (men man KAN også betale kontant). Dog vil jeg foreslå at du siger til hende at hun skal sige til dem at hun gerne vil skrives op derinde så hun fast har tandlæge der, for kunne forestille mig at hun skal betale kontant hvis hun kun kommer der den ene gang. De er iøvrigt også en af de billigere tandlæger i Herning.

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Hejsa!

Jeg er selv rigtigt fra Sunds, og da jeg boede derude havde jeg tandlæge i Herning ved Tandlægerne Østergaard & Engstrøm. Prøv at få hende til at ringe derind - deres nummer er 97125750. Jeg plejede aldrig at betale kontant derinde, plejede bare at få et girokort med (men man KAN også betale kontant). Dog vil jeg foreslå at du siger til hende at hun skal sige til dem at hun gerne vil skrives op derinde så hun fast har tandlæge der, for kunne forestille mig at hun skal betale kontant hvis hun kun kommer der den ene gang. De er iøvrigt også en af de billigere tandlæger i Herning.

Takker - Det prøver jeg at sige til hende...

Anmeld

25. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Jeg har en søster, som går rundt med en rigtig slem tandpine... Hun ringede derind imorges for at høre om hun kun komme ind og få kigget på det... Hun tager smertestillende og det hjælper ikke...

Og det kunne hun ikke...
På tandlægers vejne - Må de godt afvise på den måde?

Det dér har jeg prøvet hele 2 gange!!
Og jeg har da siddet og kigget i de gule sider da nogle af dem ikke har haft nogen tid til mig - eller evt ikke hurtig nok, hvis jeg har haft brug for, at komme ind straks.
Nu har jeg så fået en tandlæge som ikke endnu har svigtet mig - så han får lov til, at glo lidt ind i kæften på mig i ny og næ.

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

qp skriver:

Det dér har jeg prøvet hele 2 gange!!
Og jeg har da siddet og kigget i de gule sider da nogle af dem ikke har haft nogen tid til mig - eller evt ikke hurtig nok, hvis jeg har haft brug for, at komme ind straks.
Nu har jeg så fået en tandlæge som ikke endnu har svigtet mig - så han får lov til, at glo lidt ind i kæften på mig i ny og næ.

Det må os være kanon træls at blive afvist på denne måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.