Nemlig.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
9 svar
4 synes godt om
27. november 2014

Monski

Er der nogle af jer der handler på nemlig.com? 

Vores madbudget hedder 4000,- om måneden og vi kan næsten aldrig holde det. Vi er 2 voksne og 2 børn. 

Jeg synes det er helt vanvittig mange penge og vores fejl er helt klart at vi handler HVER DAG og derfor tit kommer til at købe al mulig vi ikke rigtig har brug for ..

derfor har vi snakker om nemlig.com, men kan det betale sig? Kan godt se de har prismatch med netto, men jeg ved stadig ikke helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh ja - kigger lige med, for vi har samme problematik 

Anmeld

27. november 2014

Bell'star

Monski skriver:

Vores madbudget hedder 4000,- om måneden og vi kan næsten aldrig holde det. Vi er 2 voksne og 2 børn. 

Jeg synes det er helt vanvittig mange penge og vores fejl er helt klart at vi handler HVER DAG og derfor tit kommer til at købe al mulig vi ikke rigtig har brug for ..

derfor har vi snakker om nemlig.com, men kan det betale sig? Kan godt se de har prismatch med netto, men jeg ved stadig ikke helt.

Vi handler hos nemlig.com! Og jeg er super tilfreds med det - det har kun været en succes herhjemme. Ingen stressede indkøbsture, man skal ikke slæbe varer hele vejen hjem fra supermarkedet. 

OG man undgår alle impulskøbene! 

Anmeld

27. november 2014

cwl

Monski skriver:

Vi handler hos nemlig.com.

Vi er godt tilfredse med det, sparer en del penge på det. Vi laver en ugelig madplan og handler udfra den. Vi har oplevet nogle gange at der mangler en varer eller to, men så skriver man det bare til dem og så sætter de pengene ind på din nemligkonto så næste gang du handler bliver det modregnet. Det er dejligt at man ikke skal stresse med at handle og ikke skal bærer de tunge poser.

Så alt i alt godt at handle hos nemlig.

Anmeld

27. november 2014

Nystart

Jeg må indrømme jeg overvejede at bruge dem..... Indtil det kom frem hvordan deres ansatte behandles og hvor elendig forhold/løn de har....

Anmeld

27. november 2014

Soffy27

Vi handler også på nemlig.com og er yderst tilfredse.. Vi laver en madplan til en uge, og alt kan holde sig - kød kommer bare i fryseren.. Man sparer indkøbsturen med 2 små børn, og når de sover, går vi i ro og mag ind og bestiller.. Vi har pt også 4000 til mad pr måned og det kan sagtens klares fra nemlig  

Anmeld

27. november 2014

Kay

Vi er så glade for nemlig!

Vi får struktureret indkøb og madplan, får administrered vores forbrug så vi fx får brugt hele blomkålet fordelt på ugens plan istedet for at smide mad ud

Man skal ikke rende rundt i supermarkedet for at lede da der er søge felt

Vi bruger Ca 3000 Max om måneden 2 voksne, en på 2 og en baby der får mme og det er på mad og hvad man ellers handler shampoo, rengøring osv

Anmeld

27. november 2014

Happiness

Vi har været rigtig glade for dem. Men de sidste par måneder vi brugte dem manglede der noget stort set HVER uge. Og den ene sag fik vi aftalt ny levering, den kom bare aldrig og vi hørte ikke mere fra dem, trods vi konstant rykkede. 

Så bruger dem ikke mere. Jeg brugte for meget krudt på at ringe til dem og kontakte pr mail. Og endte altid med at man alligevel skulle ud og handle. Så for os kunne det ikke svare sig! 

Vi gik over til super best istedet. Der har vi kun været tilfredse!

Anmeld

29. november 2014

Monski

Tak for alle jeres svar, dejligt at det meste er positivt  vi giver det et forsøg i denne måned bare for at se hvor mange penge vi kan sparre. 

- det med hvordan de behandler deres chauffører, det har vi også haft op at vende. Men hvor egoistisk det end lyder så er vi ligenu i en økonomisk situation der gør at vi ikke kan tage hensyn til andre end os selv 

Anmeld

29. november 2014

lillespir26

Monski skriver:

Jeg syntes bestemt ikke man får hvad man betaler for vi skulle en gang have glaseret hamburgerryg og fik den mindste jeg længe har set til 100 noget var så skuffet så personlig sys jeg det er bedre at handle en gang i ugen skrive alt ned på en indkøbsliste og selvf planlægge hvad man vil have i løbet af ugen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.