Stole el. ikke stole på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2014

Heidi.R.

Kan man godt stole på (morgen-)urin der er 1½ time gammel?? for jeg havde ingen g-tests hjemmel alligevel, så jeg måtte først ud efter noget, så jeg tog først en efter jeg var kommet hjem igen??

Hva siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

mortilfreja

Heidi.R. skriver:

Kan man godt stole på (morgen-)urin der er 1½ time gammel?? for jeg havde ingen g-tests hjemmel alligevel, så jeg måtte først ud efter noget, så jeg tog først en efter jeg var kommet hjem igen??

Hva siger i?

Ja det kan man sagtens  Hvad viste testen?

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

mortilfreja skriver:

Ja det kan man sagtens  Hvad viste testen?

desvære negativ , jeg testede svagt svagt positiv i lørdags aften, begyndte så at få lidt lyserødt lignende noget søndag, nu er det blevet mere rødt, men ikke stormflod... hmm... hva synes du? kan det stadig være,, hvis det er meget tidelig endnu?

Anmeld

27. november 2014

mortilfreja

Heidi.R. skriver:

desvære negativ , jeg testede svagt svagt positiv i lørdags aften, begyndte så at få lidt lyserødt lignende noget søndag, nu er det blevet mere rødt, men ikke stormflod... hmm... hva synes du? kan det stadig være,, hvis det er meget tidelig endnu?

Uden at være sikker så tror jeg desværre at du har oplevet en biokemisk graviditet

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

mortilfreja skriver:

Uden at være sikker så tror jeg desværre at du har oplevet en biokemisk graviditet

hmm ok, men hvis jeg nu ikke havde testet i lørdags, hvordan kunne jeg så overhovedet vide at man MÅSKE har været gravid,,, eller noget??

Anmeld

27. november 2014

May86

Heidi.R. skriver:

hmm ok, men hvis jeg nu ikke havde testet i lørdags, hvordan kunne jeg så overhovedet vide at man MÅSKE har været gravid,,, eller noget??

Ofte fanger man dem ikke, fordi man slet ikke var klar over, at man var gravid. Derfor det er en smule "farligt" at teste tidligt, fordi man kan blive skuffet/ked. 

Jeg havde en tidlig SA/BIO i sommers og min læge sagde, at 50% af alle graviditeter går til grunde uden man lægger mærke til det. Mange gange fordi fosteret så ikke har været levedygtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.