Hej :-)
Kender i nogen der har været elev på deltid? I så fald hvor lang tid tog uddannelsen?
Jeg er kontorelev i en stor virksomhed. Jeg arbejder 37 timer i ugen. Jeg har rygskade, stadig bækkenløsning, nakkeskade som gør jeg har kronisk hovedpine og nu har jeg lige fået svar på mine blodprøver og har fået at vide at jeg har forhøjet gigt-tal så skal have ny medicin igen igen. Jeg har svært ved at holde hverdagen ud. Har konstant ondt. Er der ikke nok for For min datter, fordi jeg skal sove når jeg kommer hjem fra arbejde, for ellers får jeg migræne og kan slet ikke være i mig selv. Min kæreste laver stort set alt herhjemme og jeg hader det. Hader at jeg er så hjælpeløs og føler mig super ynkelig og nytteløs.
Jeg vil gerne have den her uddannelse og er skide glad for min arbejdsplads og de er også super glade for mig... Men det skal ikke være for enhver pris. Min læge synes jeg skal langtids sygemeldes, men nej. Det hjælper mig slet ikke, tværtimod. Så det skal jeg ikke.
Jeg har skrevet til Min fagforening i dag om man overhovedet kan tage uddannelsen som deltids og i så fald hvordan og hvorledes. Jeg har læst på nettet, om flere der har taget den på deltid - og så varer den bare det længere, men det var i debatter tilbage fra 2007, så ved ikke om det er skide troværdigt længere. Er også bange for om min arbejdsplads så kan fyre mig, hvis de ikke føler jeg kan opfylde deres krav.. Ja jeg ved det ikke, der kører mange tanker rundt i hovedet på mig lige nu.
Anmeld