Når tænderne presser sig ud gennem tandkødet, kan det gøre rigtig ondt. Men der er hjælp at hente her.
I denne videoguide, vil du lære at behandle dit barn med zoneterapi og akupressur. Det er metoder som lindrer og bedøver, så dit barn kan få en pause fra smerten.
Jeg lavede denne videoguide efter min egen datter fik 4 kindtænder på én gang. Hun var meget hårdt ramt, hun skreg, tog sig til munden, savlede, spiste ikke og ville ikke sove.
Det gjorde ondt i mit moderhjerte at se, og jeg afprøvede derfor mange kombinationer af zoneterapi og akupressur, for at finde frem til den mest effektive måde at smertelindre på.
De punkter som jeg viser dig i denne video, gjorde underværker. Hendes smerter var fuldstændig væk ca. 30 min. hvor vi endelig kunne få hende til at spise, sove og være glad.
Efter at have delt denne video, har jeg fået mange tilbagemeldinger om tandsmerter, der er permanent forsvundet, så det kan altså også lade sig gøre.
Jeg brugte punkterne fra denne video til at holde smerterne nede ca. 10 min. 3 x dagligt. Især lige inden sengetid, så hun kunne falde i søvn, eller inden hun skulle spise, så vi kunne få mad i hende.
God bedring :-)
Kærlig hilsen Katrine Birk
Læs mere og zoneterapi og babyer
Undgå smerter ved tandfrembrud from Katrine Birk on Vimeo.