Ja de er altså ikke til at hitte ud af 
jeg er jo sarkoidose patient, (blev opdaget med det i juli)
sygdommen har aldrig generet mig, men blev opdaget ved et held da jeg hævede i halsen hihi.
jeg fik fjernet de hævede lymfer og mine lunger var noget medtaget, men min dagligdag blev ikke påvirket som sådan . .
NÅ, da det så blev august/september noget i den dur, var jeg igen til undersøgelse hvor en overlæge fra lungeafdelingen spørger om jeg vil på medicin, jeg takker nej, da jeg ikke føler mig syg, og vil ikke pumpe mig med noget igennem min uddannelse nu, det er fair nok siger hun, og også okay, og spørger jo så om jeg har overvejet graviditet da den kan hjælpe med at slå sygdommen ned, jeg glor noget
og tænker tjoo det har jeg faktisk.. manden min og jeg snakker om det, og ja sørme om jeg ikke testede brag positiv i går
nå jaaaa idag er jeg så til undersøgelse igen, og kommer ind til en NY læge, han bliver sku noget muggen på mig da han høre jeg er gravid
da han så ikke kan få mig igennem en CT scanner, æhhh hva!?
MEN MEN MEN han kunne da sige okay okay bagefter da han så kunne se mine nye tal fra blodprøven og lungetest at det ser bedre ud
så han tror på at min sygdom er på retræde, men følte mig alligevel lidt skudt i foden da en læge siger GO FORE IT! og en anden ARGGG ha
ha ha
Anmeld