Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vågnede inat med krampe i mit ene ben, og kan nu ik gå ordentligt på det, da det gør så hammer ondt, kan sidde og græde over det, så ondt gør det. Plus jeg har et smerte helvede angående min graviditet. Hvorfor gør det så ondt nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
got2b skriver: Jeg vågnede inat med krampe i mit ene ben, og kan nu ik gå ordentligt på det, da det gør så hammer ondt, kan sidde og græde over det, så ondt gør det. Plus jeg har et smerte helvede angående min graviditet. Hvorfor gør det så ondt nu?
Kom det i forbindelse med du strakte benet ud?
Jeg oplever det ofte når jeg strækker benene når jeg sover.. Så sætter læg muskelen sig fast.. Det gør herre nas
Stjerneskud84 skriver: Kom det i forbindelse med du strakte benet ud? Jeg oplever det ofte når jeg strækker benene når jeg sover.. Så sætter læg muskelen sig fast.. Det gør herre nas
Det gør ondt hele tiden, så som nu hvor jeg sidder og ser fjernsyn.
Jeg synes du skal ringe til lægen!
Jeg har prøvet at få det i armen. Det ville ikke gå væk. Det gjorde SÅ ondt.
Jeg fik at vide det var meget normalt... Evt. En nerve i klemme. MEN jeg ville nu også ringe til lægen, hvis nu det er et eller andet og det giver dig også ro.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128