ErDuHerIkkeSnart skriver:
Kære dig
Der er med stor sandsynlighed tale om "Pergotime", et præparat som du tager under menstruationen, som så "tvinger" gang i næste cyklus. Det er rimelig let og lige til, og for nogle er det den eneste behandling de behøver.
Selv blev jeg gravid to gange, alene ved Pergotime. Desværre mistede jeg begge gange, men det er jo en anden historie. Begge de gange jeg tog Pergotime, var der "bid" i første forsøg.
Held og lykke 
Kh /S
Mange tak for dit svar! Det kan godt ske, det er pergotime. Jeg overvejer kraftigt at ringe og bestille det. Hvad med metformin? Har hørt, at set er rigtig godt.
dog med pergotime - jeg er på cd 68 i dag, så tror ikke på, jeg får min mens i den nærmeste fremtid. Har haft tegn på det en del gange, også lige pt; kvalme, ømme bryster og stik i underlivet. Men der sker ingenting. Og er ikke gravid. Men hvad gør man så, når man ikke får men, og skal tage pergotime? 
Er ked af at høre, i har mistet to gange. Har også selv mistet to gange for nogle år tilbage, det er bestemt ikke sjovt! Krydser for, den snart er der for jer 
Anmeld