hormonpiller, pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået konstateret pco.

da jeg snakkede med min gynækolog, sagde hun "den dag du ønsker at blive gravid, ringer du bare til mig, så bestiller jeg nogle hormonpiller til dig, så du kan få ægløsning" ..

Min kæreste og jeg har snakket lidt om det. Og vi var egentlig i gang med pb. Har ikke ringet og bedt om hormonpiller endnu. Men er der nogen herinde, der har haft held med pillerne? Og hvordan foregår det med pillerne? Er det kun piller jeg skal tage, eller skal jeg i gang med mere?

jeg må ikke få ppiller og prævention med hormoner pga større risiko for blodpropper, så jeg tænkte egentlig; så må jeg vel heller ikke få hormonpiller? Det glemte jeg at spørge min gynækolog om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Kære dig

Der er med stor sandsynlighed tale om "Pergotime", et præparat som du tager under menstruationen, som så "tvinger" gang i næste cyklus. Det er rimelig let og lige til, og for nogle er det den eneste behandling de behøver. 

Selv blev jeg gravid to gange, alene ved Pergotime. Desværre mistede jeg begge gange, men det er jo en anden historie. Begge de gange jeg tog Pergotime, var der "bid" i første forsøg. 

Held og lykke 

Kh /S

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære dig

Der er med stor sandsynlighed tale om "Pergotime", et præparat som du tager under menstruationen, som så "tvinger" gang i næste cyklus. Det er rimelig let og lige til, og for nogle er det den eneste behandling de behøver. 

Selv blev jeg gravid to gange, alene ved Pergotime. Desværre mistede jeg begge gange, men det er jo en anden historie. Begge de gange jeg tog Pergotime, var der "bid" i første forsøg. 

Held og lykke 

Kh /S

Mange tak for dit svar! Det kan godt ske, det er pergotime. Jeg overvejer kraftigt at ringe og bestille det. Hvad med metformin? Har hørt, at set er rigtig godt.

dog med pergotime - jeg er på cd 68 i dag, så tror ikke på, jeg får min mens i den nærmeste fremtid. Har haft tegn på det en del gange, også lige pt; kvalme, ømme bryster og stik i underlivet. Men der sker ingenting. Og er ikke gravid. Men hvad gør man så, når man ikke får men, og skal tage pergotime?

Er ked af at høre, i har mistet to gange. Har også selv mistet to gange for nogle år tilbage, det er bestemt ikke sjovt! Krydser for, den snart er der for jer 

Anmeld

28. november 2014

sne190810

Har du prøvet at ændre kosten, og spist efter bogen "spis dig gravid"?

Jeg siger ikke det er et mirakelmiddel, og du svups bliver gravid i første forsøg. Men det har bare rigtig meget at gøre med din fertilitet, hvordan din krop gennem kost, går og har det.  

Anmeld

28. november 2014

sne190810

Jeg siger ikke det er et mirakelmiddel, og du svups bliver gravid i første forsøg. Men det har bare rigtig meget at gøre med din fertilitet, hvordan din krop gennem kost, går og har det.  

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg begyndte på pco kosten i onsdags så den er jeg i gang med. Jeg vil se, om jeg kan finde den bog på biblioteket så det er sat i værk, begge ting. 

Jeg vil helt klart prøve alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.