Du er 38 år, og dette er første gang du mistanker PCO. Lucky you!
Jeg er 28 år, haft PCO hele mit liv, det er ikke en sjove sygdom, men det er Alf og Omega du holder den slanke linje!
Mere fedt i kroppen mere testosteron i kroppen. = mere mandelig hårvækst, mindre ægløsning, osv.
Og for gud skyld, når du går ind på PCO forum og kigger på hvad kvinder skriver, TAGE ALT MED EN GRAN SALT!
Det råd fik jeg fra min gynækolog.
Der er godt nok nogle kvinder der skriver der inde hvor PCO er den mest forfærdelig sygdom man kan ha, og den bliver blæst hele vildt op!
Og en ting der er meget misforstået! Du bliver ikke fed af PCO!
Pco giver meget svingende blodsukker! og derfor kan man spise mere usundt, og spise mere, om man ikke passer sit blodsukker! MEN du bestemmer hvad du putter i munden. - Er så træt af at læse om piger der udelukkende giver PCO skyld for deres overvægt 
Til din mand, kan du sige følgende: Kroppen prøver altid, at ha HOMEOSTASE (Balance) i kroppen. Men desværre når vi har PCO, går vores krop ude af balance, dette virker i, at vores hormoner er ud af balance :/ og vores kvindelig hormoner virker ikke optimalt, vi producere mere testosteron, som gøre vi ikke får uregelmæssig menstruation.
Du kan blive gravid 
Efter at ha været på PCO forum i 3 år, og læste hvor umuligt det er at blive gravid, tog jeg desværre dette til mig. :/ og troede nu bliver jeg aldrig gravid. - men vupti 2 månender efter p-pille stop var der gevinst, og jeg er gravid i 4 måneder nu 

Og jeg har svær pco.
Som min gynækolog sagde; dem der opsøger pco forum er ofte dem, der har de sørgeligsete historier, dem der har pco, men dem med PCO, der bliver gravid med det samme, opsøger ikke sådan nogle forum, bare ha det for dine øjne, når du er der inde.
Skal kryds fingre for dig