Lægebesøg, test for PCO, mulig cyste fundet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

184 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. november 2014

Mulle0802

Hej alle,

Efter 1 år jeg stoppede på p-ring har jeg fortat uregmæssig mens, kæresten og jeg har prøvet aktivt i 9 mdr.

Jeg har været ved lægen før og? Uregelmæssig mens, hvor hun blot fejede mig af med jeg skulle regne med et halvt år i hvertfald.

En herinde gav mig mistanke om jeg kunne have PCO og har derfor været ved lægen i dag om dette og få taget en masse tests som jeg får svar på mandag - der er lang tid til...

Samtidig gik jeg en gynækologisk undersøgelse, fordi jeg den sidste uge var været øm i højre side af mit underliv. I går morges havde jeg tre korte skarpe smerter derfra, resten af dagen var jeg vildt træt, som aldrig før, tænkte sådan må det være at være gravid, men testede negativ søndag. Har også fået taget en meget følsom gravidlitets test ved lægen, som jeg får svar på i morgen. Men hun mente måske det var en cyste jeg havde i højre side - det er vel et vidt begreb, nogen er jer der har prøvet sådan noget? Kan det betyde gravidlitet uden for livmoderen eller blot en vandcyste der ikke er sprunget(som den jo burde ved ægløsning)

Jeg er på dag 38 og med begyndende mens (brunt udflåd to dage)

Hvordan skal man forklare PCO for manden - så han forstår det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.