Til jer med svag positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Endte i med at være gravide alligevel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

482 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. november 2014

Anonym trådstarter

Som mange andre kan jeg ikke lade være med at kigge på testen, selvom tidsgrænsen er overskredet.

Nu ser jeg en MEGET MEGET svag streg. 

Forventer ikke at det så betyder at den er positiv men blev nysgerrig. 

Stem kun hvis testen først var positiv efter tid. 

Skriv gerne hvor længe den nåede at ligge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

startede med at kunne se en svag streg - ca. 1 time efter tid - ok den kan have været der før for stirrede ikke ligefrem på testene i en time  (det her var ca. omkring 3+0 - og ja ved godt jeg var et testmonster af dimensioner)

Den blev positiv hurtigere og hurtigere for tilsidst at blive positiv indenfor tid omkrinig 3+3 var der svage streger indenfor tid - og fik faktisk allerede knald positive tests 3+4.

Så vil sige at hvis ikke dine tests er blevet positive indenfor en 3-4 dage, så er nok bare en bio eller fejltest du har.

held og lykke

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

drabo skriver:

startede med at kunne se en svag streg - ca. 1 time efter tid - ok den kan have været der før for stirrede ikke ligefrem på testene i en time  (det her var ca. omkring 3+0 - og ja ved godt jeg var et testmonster af dimensioner)

Den blev positiv hurtigere og hurtigere for tilsidst at blive positiv indenfor tid omkrinig 3+3 var der svage streger indenfor tid - og fik faktisk allerede knald positive tests 3+4.

Så vil sige at hvis ikke dine tests er blevet positive indenfor en 3-4 dage, så er nok bare en bio eller fejltest du har.

held og lykke

undskyld jeg spørger , er bare stadig lidt i tvivl hvad en bio og sa er ??

Anmeld

27. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

bio er hvis man bliver gravid, men der går noget galt tidligt. Ofte næsten før mens, så man aldrig opdager det medmindre man har "snydt" og testet før mens dag. Men rent lægeligt kaldes en graviditet biokemisk indtil man rammer 6+0

SA er spontan abort - altså en abort, hvor kroppen selv udstøder fostret - dette sker oftest i de første 12 uger.

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

drabo skriver:

bio er hvis man bliver gravid, men der går noget galt tidligt. Ofte næsten før mens, så man aldrig opdager det medmindre man har "snydt" og testet før mens dag. Men rent lægeligt kaldes en graviditet biokemisk indtil man rammer 6+0

SA er spontan abort - altså en abort, hvor kroppen selv udstøder fostret - dette sker oftest i de første 12 uger.

ok, tak  for dit svar, håber så bare ikke det er det der er sket for mig, testede svagt svagt positiv lørdag aften, og søndag fik jeg noget helt lyserødt noget... nu er det blevet mere rødt, lidt mens lignende noget, bare ikke stormflod... (Testede negativt idag)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.