Ideer til venindehygge på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.793 visninger
12 svar
13 synes godt om
25. november 2014

Cbank

Hej alle.

Jeg har en veninde som har termin svært januar. Hun har nu fået ad vide hun stort set skal være sofa/ sengeliggende (mere end hun er i forvejen pga bækkenløsning). Jeg vil gerne forkæle hende lidt. Har I nogle ideer til tøsehygge? 

Umiddelbart selv tænker jeg hår- og ansigtskur og neglelak. - Noget kvindeforkælelse inden lillebror melder sin ankomst. 

Er der nogle som er fantasifulde?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Kay

Har selv ligget der 2 gange

Jeg ville havde ønsket mig noget café agtig mad,

Fodbad, få langt neglelak på tånegle, ansigts masker ja ting i den stil 

Anmeld

26. november 2014

EAF

Hej alle.

Jeg har en veninde som har termin svært januar. Hun har nu fået ad vide hun stort set skal være sofa/ sengeliggende (mere end hun er i forvejen pga bækkenløsning). Jeg vil gerne forkæle hende lidt. Har I nogle ideer til tøsehygge? 

Umiddelbart selv tænker jeg hår- og ansigtskur og neglelak. - Noget kvindeforkælelse inden lillebror melder sin ankomst. 

Udover det Kay skriver, så få barberet ben? Ved ikke hvor tætte I er  En buket uventede blomster, en eller flere gode film hun kan lide, et sødt kort fra dem hun kender som du kunne arrangerer fra familie, venner, naboer eller mange kort så der er noget at hyggelæse, en bog måske kan du læse højt for hende - det er da ihvertfald hygge og så ellers bare en hjælpende hånd  Eller en bog med billeder af jer to og jeres fælles minder 

Anmeld

26. november 2014

Stjerneskud84

Det som de andre skriver, hvad med nogle lækre tapas bidder eller sandwiches, gode/sjove film.. 

Anmeld

26. november 2014

Cbank

Kay skriver:

Har selv ligget der 2 gange

Jeg ville havde ønsket mig noget café agtig mad,

Fodbad, få langt neglelak på tånegle, ansigts masker ja ting i den stil 

Mange tak for svar

Anmeld

26. november 2014

Cbank

Natteravnen skriver:

Udover det Kay skriver, så få barberet ben? Ved ikke hvor tætte I er  En buket uventede blomster, en eller flere gode film hun kan lide, et sødt kort fra dem hun kender som du kunne arrangerer fra familie, venner, naboer eller mange kort så der er noget at hyggelæse, en bog måske kan du læse højt for hende - det er da ihvertfald hygge og så ellers bare en hjælpende hånd  Eller en bog med billeder af jer to og jeres fælles minder 

Tak for svar. En masse gode ideer.

Anmeld

26. november 2014

Cbank

Stjerneskud84 skriver:

Det som de andre skriver, hvad med nogle lækre tapas bidder eller sandwiches, gode/sjove film.. 

Tak for svar

Anmeld

26. november 2014

-Sigrid-

hvis hun har et barn i forvejen, hvad så med en svingtur med hendes støvsuger eller ordne noget vasketøj? Så hun ikke føler hun er bagude hækle ol. Til lillebror? 

Anmeld

26. november 2014

Cbank

-Sigrid- skriver:

hvis hun har et barn i forvejen, hvad så med en svingtur med hendes støvsuger eller ordne noget vasketøj? Så hun ikke føler hun er bagude hækle ol. Til lillebror? 

Det er en god idé. Men det acceptere hun ikke.

Anmeld

26. november 2014

Troldemommi

Cbank skriver:

Hej alle.

Syntes de andre har givet gode råd, så jeg vil bare nøjes med at sende dig et  du må være en dejlig veninde 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.