Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
helle85 skriver: ok tusind tak
ok tusind tak
Velbekomme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Natteravnen skriver: Hvad med at introducere hende for Poscatusser? De er velegnet til at male på sten og når man først får begyndt er det svært at lægge fra sig igen for man kan bare tegne hvad end man har fantasi til Jeg har lige inspireret min mands niece som nu har snakket så meget om de tuscher siden hun var på besøg at hun får det i adventsgave af sin mor Hun er godt nok 14. men sten løber man aldrig tør for og de bedste finder man ved stranden når de har ligget i bølgerne og er blevet smukke runde og glatte, så det er et hit at komme ud også for at indsamle dem Find eventuelle nogen sten til hende sammen med et par Poscatusser og pak det ind
Hvad med at introducere hende for Poscatusser? De er velegnet til at male på sten og når man først får begyndt er det svært at lægge fra sig igen for man kan bare tegne hvad end man har fantasi til Jeg har lige inspireret min mands niece som nu har snakket så meget om de tuscher siden hun var på besøg at hun får det i adventsgave af sin mor Hun er godt nok 14. men sten løber man aldrig tør for og de bedste finder man ved stranden når de har ligget i bølgerne og er blevet smukke runde og glatte, så det er et hit at komme ud også for at indsamle dem Find eventuelle nogen sten til hende sammen med et par Poscatusser og pak det ind
Hvilke butikker kan man få dem i?
Stjerneskud84 skriver: Hvilke butikker kan man få dem i?
www.cchobby.dk har dem og mange andre netsider. Google er din ven Har selv kun handlet dem i en fabrik/forretning der ligger 6 km fra min bopæl i 7160 Tørring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128