Tager den fra start af.
for ca 1 1/2 år siden mødte mig og min forlovede hinanden.
dengang var han lige komme på talefod med sin mor efter mange års skænderier osv osv til den dårlige side. (Hans forælder er skildt)
vi skal så holde jul hos hans far i år da det er mange år siden han har haft fri den dag, sidste år holdet vi ved mine forælder og sådan skiftes vi hvert år.
men så kom hans mor jo ind i billedet og i år vil hun have os til en før juleaften
det er så på lørdag. Den eneste dag hvis hans halvbror kan. Min kæreste siger så ja velvidende at han skal på vagt på stadionet, men dette fortæller han ikke sin mor han siger vi bare kan komme og det hele. Han sagde heller ikke noget om at han skulle prøve af få fri.
Nu vil han jo så gerne have fri men det kan han ikke.
så han ringer til sin mor for at fortælle at han ikke kan komme og vi derfor kommer omkring kl 8 istedet for kl 3-4 om eftermiddagen som aftalt. Hans mor bliver jo sur for hun har lige bestilt hundepension da jeg ikke er glad for hendes hunde og det er jo ikke billigt..
så bliver kæresten jo sur på sin mor fordi at hun bliver sur på ham
(det hele forgår over telefon)
Jeg kommer så ind i rummet til min kæreste da han har lagt på og spørg hvad der er i vejen. Han fortæller som det er
så spørg jeg hvorfor han sagde ja når han vidste han skulle på vagt, det var jo så fordi det var den eneste dag hans halvbror kan (han bor heller ikke hos moderen)
så spørg jeg om han fortalte sin mor dengang han sagde ja at han skulle først se om han kunne få fri. Det gjorde han heller ikke
så siger jeg så at så er det jo hans egen skyld han har sat sig i den situation og jeg også er lidt pist over det for jeg syntes sq det er snydt for hans mor og når hun har været så hammer sød at få hundene væk den dag fordi jeg ikke er glad for dem. Så selvfølgelig holder jeg med hans mor
så nu er han gået (ind på den lille værelse) men ordene at der er fandme aldrig nogen der støtter ham og jeg burde sq gøre det for jeg er hans kæreste.
er jeg virkelig så ond som jeg føler mig.
jeg prøver at se tingene fra begge sider..