Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rødbede frikadeller + gulerods frikadeller.
Kartofler, brun sovs, kogt brocoli, kogte gulerødder, og kogt blomkål.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Natteravnen skriver: Mors ret stod på menuen til aften, det er italiensk 'frisk' pasta, baconstrimler, masser af hvidløg og et enkelt løg - når spaghettien er kogt putter jeg smelteost på og dernæst hvidløg, baconstrimlerne og løget ovenpå som er blevet lavet sammen, ned i en dyb tallerken og velbekomme
Mors ret stod på menuen til aften, det er italiensk 'frisk' pasta, baconstrimler, masser af hvidløg og et enkelt løg - når spaghettien er kogt putter jeg smelteost på og dernæst hvidløg, baconstrimlerne og løget ovenpå som er blevet lavet sammen, ned i en dyb tallerken og velbekomme
Uh den skal da prøves...
Stjerneskud84 skriver: Uh den skal da prøves...
Den er også nem, hurtig og mættende Og absolut ikke fedtfattig
Noget der hedder tyrkisk landsuppe (hvor meget tyrkisk der er i det aner jeg ikke) med hjemmebagt brød. Og resten af minipizzaerne fra søndag og madpakker
Hjemmebagte pitabrød med en rest culotte steg fra i går, jeg skar i strimler og lagde i marinade et par timer inden jeg stegte det på panden.
Hjemmelavet jordskokkesuppe med brød til.
Nørreslet skriver: Også tøm køleskabet her i dag står den på wow med kylling
Også tøm køleskabet her
i dag står den på wow med kylling
Ups wok
I dag står den på lækker advokado/reje salat, grillet asparges med parmaskinke om, groft hjenmebagt flute og hjemmelavet dressing
Stjerneskud84 skriver: Her står den på kartofler, sovs, frikadeller og grønt... Så smækker jeg lige en chokolade/kanel kage sammen til desserten... Hvad skal du have til aften?
Her står den på kartofler, sovs, frikadeller og grønt...
Så smækker jeg lige en chokolade/kanel kage sammen til desserten...
Hvad skal du have til aften?
Vi skal have hjemmelavet burgere Total ynglingsspise hos vores datter på 3 år
Idag står den på æggekage samt medister og rugbrød til..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128