blødning under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

nogen der har blødt under graviditeten som vi fortælle hvor langt i var henne om forløbet og om i fik sunde børn ud ad det.

er selv 7+3 begyndte i går at bløde, var til tryghedsscanning i dag og babys hjerte slår.

bløder stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Stjerneskud84

I min anden graviditet begyndte jeg at bløde tidligt og det stoppede igen omkring uge 20... Den bette havde det fint derinde... 

Var også blevet varslet hvis det ikke stoppede inden uge 20, så ville jeg blive indlagt til observation... 

Den dag idag er hun sund og rask, dog har hun en hjerneskade som påvirker motorikken og sproget, dette er opstået under fosterdannelsen, det fik vi svar på i sommers med en udredning.. 

Anmeld

25. november 2014

hannetheis

Stjerneskud84 skriver:

I min anden graviditet begyndte jeg at bløde tidligt og det stoppede igen omkring uge 20... Den bette havde det fint derinde... 

Var også blevet varslet hvis det ikke stoppede inden uge 20, så ville jeg blive indlagt til observation... 

Den dag idag er hun sund og rask, dog har hun en hjerneskade som påvirker motorikken og sproget, dette er opstået under fosterdannelsen, det fik vi svar på i sommers med en udredning.. 

lyder ikke rart.

frygter heletiden det værste og forsøger at vende det til positivt at jeg i det mindste har set hjertet slå

Anmeld

25. november 2014

Stjerneskud84

hannetheis skriver:

lyder ikke rart.

frygter heletiden det værste og forsøger at vende det til positivt at jeg i det mindste har set hjertet slå

Jeg havde det rigtig svært i den tid det stod på.. Ringede tit til min læge og sagde jeg var bekymret og insisterede på at få scannet og vide at alt var i orden... 

Håber at det stopper hos dig ret hurtigt... 

Anmeld

25. november 2014

hannetheis

Stjerneskud84 skriver:

Jeg havde det rigtig svært i den tid det stod på.. Ringede tit til min læge og sagde jeg var bekymret og insisterede på at få scannet og vide at alt var i orden... 

Håber at det stopper hos dig ret hurtigt... 

tak er da slet ikke til at holde ud.

men håber kun det er en periode.

Anmeld

25. november 2014

Stjerneskud84

hannetheis skriver:

tak er da slet ikke til at holde ud.

men håber kun det er en periode.

Krydser her... 

Anmeld

26. november 2014

hannetheis

flere der har blødt under graviditeten som vil fortælle

Anmeld

26. november 2014

hmg86

Jeg begyndte at bløde meget lidt omkring uge 11, troede jeg.. en scanning viste desværre at fosteret var dødt i uge 7 ca.. kort tid efter jeg havde set hjerteblink.. min krop havde så bare snydt mig og ikke opfattet der var noget galt.. måtte til udskrabning på sygehuset og har nu prøvet igen i 7 måneder, stadig uden held..

jeg havde ingen smerter og blødte ikke specielt meget.. så her gik det desværre ikke godt, men  for at det går dig bedre...

Anmeld

26. november 2014

hannetheis

hmg86 skriver:

Jeg begyndte at bløde meget lidt omkring uge 11, troede jeg.. en scanning viste desværre at fosteret var dødt i uge 7 ca.. kort tid efter jeg havde set hjerteblink.. min krop havde så bare snydt mig og ikke opfattet der var noget galt.. måtte til udskrabning på sygehuset og har nu prøvet igen i 7 måneder, stadig uden held..

jeg havde ingen smerter og blødte ikke specielt meget.. så her gik det desværre ikke godt, men  for at det går dig bedre...

øv øv. Håber snart den er der.

har nu blødt de sidste 3 dage det starter sidst på eftermiddagen og varer til jeg går i seng omkring 21.30.

Anmeld

26. november 2014

hmg86

hannetheis skriver:

øv øv. Håber snart den er der.

har nu blødt de sidste 3 dage det starter sidst på eftermiddagen og varer til jeg går i seng omkring 21.30.

Mit var lidt hele tiden.. min de holder vel øje med dig så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.