Steroider!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet anabolske steroider i pilleform inderst i et af vores køkkenskabe!!!

Han skulle godt nok hente nogle tilskud den anden dag, men han spiser mange fiske tilskud og vitaminer og lign, så jeg tænkte ikke videre over det! Og alm proteinpulver som alle andre der træner.

men nu synes jeg pludselig at jeg begynder at bekymre mig!! Han har godt nok været anderledes på det sidste! Ikke hørt ordenligt efter hvad vi siger, bliver sur når vores børn vågner om natten osv 

Aner ikke hvad jeg skal gøre!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Love2

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet anabolske steroider i pilleform inderst i et af vores køkkenskabe!!!

Han skulle godt nok hente nogle tilskud den anden dag, men han spiser mange fiske tilskud og vitaminer og lign, så jeg tænkte ikke videre over det! Og alm proteinpulver som alle andre der træner.

men nu synes jeg pludselig at jeg begynder at bekymre mig!! Han har godt nok været anderledes på det sidste! Ikke hørt ordenligt efter hvad vi siger, bliver sur når vores børn vågner om natten osv 

Har du snakket med ham om det?

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

A-skepot skriver:

Har du snakket med ham om det?

Nej han er ikke kommet hjem endnu 

Men har alle dage sagt at han aldrig skulle tage det!!! Så når vi har så små børn, er det meget ego 

Anmeld

25. november 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Ja det vil jeg da give dig ret i det er meget ego ! Og det er da osse noget mærkeligt noget ! 

Har du fået snakket med ham om hvorfor han tager  sådan noget Pis 

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja det vil jeg da give dig ret i det er meget ego ! Og det er da osse noget mærkeligt noget ! 

Har du fået snakket med ham om hvorfor han tager  sådan noget Pis 

Nej han er på arbejde, men kan slet ikke se behovet er der!!! 

Anmeld

25. november 2014

Missy_B

Jeg ville sætte mig ned stille og roligt og snakke med ham om det. Fortæl ham dine følelser omkring det, og så må i jo tage den derfra. Håber han kan stoppe med det pjat igen for sine børns skyld..

Anmeld

25. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg var blevet rasende hvis det var min mand, jeg elsker min præcis som han er.

Går ud fra du har det på samme måde har du sagt det til ham? 

Anmeld

25. november 2014

Stjerneskud84

Tag en snak med ham som flere har skrevet.. Stille og rolig... 

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Jeg var blevet rasende hvis det var min mand, jeg elsker min præcis som han er.

Går ud fra du har det på samme måde har du sagt det til ham? 

Ja, men en der er så gammel bør jo bare være klog nok til at vide man ikke gør sådan noget!? 

Jo det er det jeg gør! Frygter at han bliver en helt anden når man tager sådan noget!  Både fordi han har en pæn krop, han er en super flot fyr, dog er han altid utilfreds med sit udseende! Og jeg er ved at brække mig over det! Fordi alle tøser synes han er så lækker  og stadigvæk er han utilfreds!

Anmeld

25. november 2014

Klumpe-dumpe

Måske du skal gå på nettet og printe ud hvad risikoen er for at tage det. 

Læg det foran ham, og spørg om han ønsker hans børn evt blandt meget andet får en hjerneskadet far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.