Sulten sulten sulten sulten!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
5 svar
2 synes godt om
25. november 2014

Miss BananaHammock

OMG jeg er sulten konstant!! Jeg ved godt at med to små, så skal der noget energi til, men for dælen.... Jeg føler, jeg spiser konstant, og jeg har konstant "jeg er sulten kvalme". Det er lidt problematisk når man arbejder som lærer og derfor ikke kan proppe i hovedet hele tiden  - Ja især også nu hvor det jo ikke er officielt på jobbet. 

I går aftes da jeg skulle i seng var jeg en smule sulten, men faldt i søvn alligevel.... Vågnede så kl. 4 pga sult og faldt ikke i søvn igen før jeg var stået op og havde spist. 

Hvad gjorde/gør I med sulten? Jeg mangler nogle ideer til sundere mellemmåltider, som kan ligge i skuffer og skabe - altså noget som er langtidsholdbart. 

Ja oveni har jeg fået madlede overfor alt hvad jeg plejer at spise. 

Jeg oplevede slet ikke denne sult da jeg var gravid med Alexander! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

CL1

Åh hvor jeg kender det! Jeg bærer dog kun på en men kan alligevel genkende det i stor stil!

Jeg vågnede ofte hver om natten og var så sulten at hvis jeg ikke spiste var jeg i tvivl om jeg ville vågne næste morgen. Jeg havde en pakke kiks i sengen som jeg lærte at spise i søvne så jeg ikke behøvede at vågne. Det fungerede bare.

I dagtimerne havde jeg sammenrullede pandekager i tasken. Pandekagerne var lavet på æg,havregryn, en smule mel, salt og sukker og dem spiste jeg imellem måltiderne for at klare det. De mætter tilstrækkelig til at der kan gå op til en time/halvanden før jeg skulle spise igen. 

Tillykke med graviditeten,  hos mig blev sulten nemmere at styre efter uge 12

Anmeld

25. november 2014

Miss BananaHammock

CL1 skriver:

Åh hvor jeg kender det! Jeg bærer dog kun på en men kan alligevel genkende det i stor stil!

Jeg vågnede ofte hver om natten og var så sulten at hvis jeg ikke spiste var jeg i tvivl om jeg ville vågne næste morgen. Jeg havde en pakke kiks i sengen som jeg lærte at spise i søvne så jeg ikke behøvede at vågne. Det fungerede bare.

I dagtimerne havde jeg sammenrullede pandekager i tasken. Pandekagerne var lavet på æg,havregryn, en smule mel, salt og sukker og dem spiste jeg imellem måltiderne for at klare det. De mætter tilstrækkelig til at der kan gå op til en time/halvanden før jeg skulle spise igen. 

Tillykke med graviditeten,  hos mig blev sulten nemmere at styre efter uge 12

God ide med pandekager. ��

hehe. Det er da lidt en kunst at kunne spise i søvne! ����

Anmeld

25. november 2014

Missy_B

Man kan købe sådan nogle små rugbrødsbidder fx med lidt rosiner og mørk chokolade i, de er gode fordi de mætter rimelig godt

Anmeld

25. november 2014

Miss BananaHammock

Missy_B skriver:

Man kan købe sådan nogle små rugbrødsbidder fx med lidt rosiner og mørk chokolade i, de er gode fordi de mætter rimelig godt

så begynder min gravide krop at tænke... adddd chokolade og rugbrød  Det plejer ellers at være lækkerier. Meget mærkeligt.

Anmeld

25. november 2014

Missy_B

Miss BananaHammock skriver:

så begynder min gravide krop at tænke... adddd chokolade og rugbrød  Det plejer ellers at være lækkerier. Meget mærkeligt.

Prøv det!

bilka har nogle - 6 for 20, de er ret lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.