Graviditet og symptomer efter p pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2014

julielind

Hej alle

jeg er ny herinde, og vil derfor lige forhøre mig om jeres erfaringer mht. p pille stop. Jeg er stoppet på mine p piller for lige knap 2 uger siden nu. Jeg stoppede på min pakke midt i p pille perioden, altså midt i uge 2. Da min kæreste og jeg blev enige om at nu var det nu at vi ville starte PB. 

Så vil egentlig bare høre om der er andre der har erfaringer med at stoppe på p piller inde midt i pakken? Både med hensyn til jeres symptomer og hvor lang tid der gik før i blev gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

DortheL

julielind skriver:

Hej alle

jeg er ny herinde, og vil derfor lige forhøre mig om jeres erfaringer mht. p pille stop. Jeg er stoppet på mine p piller for lige knap 2 uger siden nu. Jeg stoppede på min pakke midt i p pille perioden, altså midt i uge 2. Da min kæreste og jeg blev enige om at nu var det nu at vi ville starte PB. 

Så vil egentlig bare høre om der er andre der har erfaringer med at stoppe på p piller inde midt i pakken? Både med hensyn til jeres symptomer og hvor lang tid der gik før i blev gravide?

Jeg stoppede midt i en pakke, fik mens et par dage efter. Gravid ca. fire måneder efter :-) 

Anmeld

25. november 2014

julielind

DortheL skriver:

Jeg stoppede midt i en pakke, fik mens et par dage efter. Gravid ca. fire måneder efter :-) 

Okay  Så har du også været en af de heldige som blev hurtig gravid. Håber ikke jeg er en af dem som skal vente i flere år  

Anmeld

25. november 2014

DortheL

julielind skriver:

Okay  Så har du også været en af de heldige som blev hurtig gravid. Håber ikke jeg er en af dem som skal vente i flere år  

Ja. Selvom det bestemt ikke føltes sådan ;-) 

Anmeld

25. november 2014

julielind

hehe :-)

Anmeld

25. november 2014

Kærlighediminmave

Jeg stoppede efter en hel pakke, fik mens. Og nu start 8 måneder senere stadig ikke gravid

Anmeld

25. november 2014

Lisette W

Jeg blev gravid i første forsøg

Anmeld

25. november 2014

julielind

ønskemor skriver:

Jeg stoppede efter en hel pakke, fik mens. Og nu start 8 måneder senere stadig ikke gravid

øv! Krydser finger for der snart sker et mirakel for dig!

Anmeld

25. november 2014

julielind

Lisette W skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg

Wow! Heldige dig! Er spændt på at se hvor længe jeg skal vente :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.