Sand eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. november 2014

got2b

Synes tit man høre at piger er mere stride eller umulige som baby/børn, men synes i at det passer? For det synes jeg bestemt ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

EAF

got2b skriver:

Synes tit man høre at piger er mere stride eller umulige som baby/børn, men synes i at det passer? For det synes jeg bestemt ikke. 

Syntes jeg oplever det rigtig ofte  kan dog kun svare ud fra hvad jeg ser, da jeg selv kun har en dreng herhjemme  

Anmeld

25. november 2014

Elgaard73

got2b skriver:

Har selv kun en søn, så har kun erfaring fra mig selv og min bror. Som babyer, tror jeg at vi var ret ens, men da vi blev lidt ældre, var det helt bestemt mig som var værst. Jeg var super hysterisk/temperamentsfuld. Min bror var meget "roligere" og nemmere at have med at gøre.

Så lige i vores tilfælde passer det.

Min veninde har tre drenge og en pige, og der er det også pigen som har mest temperament, men jeg tror simpelthen at det er for at kunne "klare" eller stå imod drengene.

Anmeld

25. november 2014

Mami

Min Søn er en kæmpe hidsigprop med alt for meget temperament hehe, han bliver lige så hysterisk som tøserne i familien  

tror ikke der som sådan er forskel, tror bare det kommer til udtryk på forskellige måder 

Anmeld

25. november 2014

got2b

Mami skriver:

Min Søn er en kæmpe hidsigprop med alt for meget temperament hehe, han bliver lige så hysterisk som tøserne i familien  

tror ikke der som sådan er forskel, tror bare det kommer til udtryk på forskellige måder 

Jeg har også et stort temperament ��. Og faktisk altid haft det ��

Anmeld

25. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har klart været den strideste af mig og mine brødre både som lille og teenager  (sorry mor og far!!!) 

Anmeld

25. november 2014

Julemusen

Det er også mine erfaringer. Min mand har arbejdet i vuggestue og nu i børnehave og har tit fortalt at mange af pigerne er mere stride, stædige og kan være disiderede onde ved hinanden ved at holde bestemte udenfor. I vuggestuen oplevede han også at det oftest var pigerne der var pylret. Skreg meget op over det mindste, mens drengene bare tumlede rundt

Anmeld

25. november 2014

et-ønske

got2b skriver:

Sikke noget sludder min ældste var sød og rar!! 

Anmeld

25. november 2014

Sissel

Synes bestemt ikke at min pige er strid.. Hverken som baby eller større.. Hun er skøn og blid og charmerende.. Hendes lillebror derimod er bare en strid banan. Det er han ihvertfald blevet, her da han ramte de magiske 3 år han er en rigtig lille brølabe. Et løvebarn

det blir spændende at se hvordan lillesøster i maven er

Anmeld

25. november 2014

WilliamDSTN

got2b skriver:

Mine søskende har 4 piger og 2 drenge og jeg kan ikk se den store forskel i dem, pigerne kan godt en gang i mellem være stride men det kan drengene også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.