jeg ved at børn har deres faser, men syntes at min datter er gået for vidt nu, kan slet ikke genkende hende mere.
min datter har altid være hyggelig at tage med ud og handle, hun plager aldrig.
dog er det nu begyndt med at hun ter sig, hun svare igen, ødelægger mine ting, tegner alle steder, vælter tøjstativer i butikkerne osv. hun slår, river og niver. hun har aldrig gjort disse ting før hun startede i bh, hun har endda været tæt på at stikke hendes kusine ned med et rusten søm, og da vi spurgte hvorfor hun gjorde det, sagde hun blot "det gør de i børnehaven"
jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en hyggelig dag med min datter, hvor jeg ikke har skulle smide hende i timeout eller taget hendes leget eller kældt hende ud.
jeg ved børn har deres selvstændigheds faser, men savner min glade lydige datter. som jeg kunne lave mad med, bage med, lege med trylledej med osv uden at skælde hende ud...
nogen af jer herinde som har været igennem det samme, vil i være søde at dele med mig hvad i gjorde som virkede, for føler jeg har prøvet alt der er at gøre... så tager gerne imod råd fra jer
hilsen anonym
Anmeld