Hvordan er det nu det er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Pia

medstofbleer?? Louise elsker og få en stofble hen over halvdelen af hovdet når hun skal sove..
Hun putter simpelhen hovdet i den/nusser med den..
Det er jo egentlig super at hun finder tryghed ved det.. Det er her inden for de sidste 14 dage at jeg har opdaget at det altid får hende til og finde ro med det samme når hun skal sove, når jeg lige ligger stofbleen hen over halvdelen af hendes hovdet..

Det jeg så er i tivil om er, kan de trække vejret igennem en stofble??
Hun gør nemlig det når hun bliver urolig mens hun sover, at hun ligger og bevæger hovdet rundt, indtil hun har fået stofbleen godt ned over hovdet og først da finder hun ro igen..

Har tænkt mig og "lave" en stofble der lugter af mig..
Altså sørger for at det er den samme klud hun får hver gang hun skal sove..
Så hun har sin egen nulle/hygge klud.
Men skal jo lige være sikker på at hun kan trække vejret igennem den..
Har sådan en bamse klud som netop er lavet så de kan trække vejret igennem den..
Men den gider hun ikke..

Glemte og spørge min sp da hun var her den anden dag..
Og brugte det ikke da Lærke var lille fordi hun gad ikke sådan en klud/bamse..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Bondepigen

Min SP anbefalede mig at gøre det der med stofbleen, men jeg har aldrig brudt mig om det netop fordi jeg ikke var tryg ved det. Så jeg har brugt en lille bamse i stedet, den gør både hende og mig tryg... (så længe det er en bamse uden små dele). Hun elsker den bamse, og det er den hun skal trøstes med, når hun er ked, ikke sutten.

Den kan du jo osse få til at lugte af dig ved at putte den ned til babserne lidt.

Anmeld

24. august 2009

Vingummien

Har aldrig brugt det, f.eks på sutte klude står der faktisk på mange  af dem at de ikke må sove med dem alene før de er en vis alder.

Emil har sovet uden noget, indtil at vi tog hans flaske da han blev et år så fik han en bamse, som han elsker helt vildt.

Anmeld

24. august 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Min SP anbefalede mig at gøre det der med stofbleen, men jeg har aldrig brudt mig om det netop fordi jeg ikke var tryg ved det. Så jeg har brugt en lille bamse i stedet, den gør både hende og mig tryg... (så længe det er en bamse uden små dele). Hun elsker den bamse, og det er den hun skal trøstes med, når hun er ked, ikke sutten.

Den kan du jo osse få til at lugte af dig ved at putte den ned til babserne lidt.

Hihihi kan bare lige se for mig hvordan hun skal gå med sådan en bamse strittende op 

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Hihihi kan bare lige se for mig hvordan hun skal gå med sådan en bamse strittende op 

Hehe, ja.... Men man behøver jo ikke gå ned i brugsen med den.... hehe.

Anmeld

24. august 2009

Becks

Pia skriver:

medstofbleer?? Louise elsker og få en stofble hen over halvdelen af hovdet når hun skal sove..
Hun putter simpelhen hovdet i den/nusser med den..
Det er jo egentlig super at hun finder tryghed ved det.. Det er her inden for de sidste 14 dage at jeg har opdaget at det altid får hende til og finde ro med det samme når hun skal sove, når jeg lige ligger stofbleen hen over halvdelen af hendes hovdet..

Det jeg så er i tivil om er, kan de trække vejret igennem en stofble??
Hun gør nemlig det når hun bliver urolig mens hun sover, at hun ligger og bevæger hovdet rundt, indtil hun har fået stofbleen godt ned over hovdet og først da finder hun ro igen..

Har tænkt mig og "lave" en stofble der lugter af mig..
Altså sørger for at det er den samme klud hun får hver gang hun skal sove..
Så hun har sin egen nulle/hygge klud.
Men skal jo lige være sikker på at hun kan trække vejret igennem den..
Har sådan en bamse klud som netop er lavet så de kan trække vejret igennem den..
Men den gider hun ikke..

Glemte og spørge min sp da hun var her den anden dag..
Og brugte det ikke da Lærke var lille fordi hun gad ikke sådan en klud/bamse..

Pia.

Min guldklump af en gudsoen, ELSKER sine stofbleer...
Han har sovet med dem siden han var helt lille, fordi han ligesom din Louise, fandt/finder tryghed ved dem...
Nu hvor han er 17 mdr, sover han med den, og tager dem ogsaa selv i vasketoejskurven haha...
Han kan ikke undvaere dem..
Min venindes SP sagde, at han gerne maatte sove med den...
Lige lidt billeder: der er for de foerste 4 mdr af hans liv...
Billede 1, 1 mdr gammel
Billede 2, 4 mdr gammel
Billede 3, 4 mdr gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2009

LISBETH:-)

Det var nøjagtig det samme med Amalie. Jeg var faktisk ikke helt tryg ved det, men lod hende beholde den da den gav hende ro. SP sage at jeg ikke skulle være urolig de kan sagtens trække vejret gennem en stofble.
Amalie blev 2 år i sidste måned og gøja (ja det kalder hun den altså) er stadig hendes bedste ven. Den er vigtigere end sutten.

Så hvis du spørg mig skal du da bare give hende den stofble hvis det er det hun kan finde ro og tryghed ved.

Lisbeth

Billedet er fra Nov 2008 så der var hun 1 år 0g 4 mdr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

Her er det os et hit....

Anmeld

25. august 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Har aldrig brugt det, f.eks på sutte klude står der faktisk på mange  af dem at de ikke må sove med dem alene før de er en vis alder.

Emil har sovet uden noget, indtil at vi tog hans flaske da han blev et år så fik han en bamse, som han elsker helt vildt.

det samme her, Daniella fik også en bamse da hun stoppede med flaske som 8,5 måned

Anmeld

25. august 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

det samme her, Daniella fik også en bamse da hun stoppede med flaske som 8,5 måned

Ja, det gør det faktisk nemmere for dem at slippe den så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.