Kropstemperatur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

hel alle jer gravide.

Jeg vil lige høre hvordan i føler jeres temperatur er i kroppen.

føler mig ofte varm, især om føderne (når jeg ligger i sengen/sofaen), og de side 5-8 dage har jeg ofte haft det varmt når jeg har været ude og gå, så jakken har stået åben, er ligeså nød til at smide jakken hvis jeg er ude og køre bil/tog/bus hvilket jeg eller aldrig gør.

så tænker om der er en sammenhæng mellem kropsvarme og det at være gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

hel alle jer gravide.

Jeg vil lige høre hvordan i føler jeres temperatur er i kroppen.

føler mig ofte varm, især om føderne (når jeg ligger i sengen/sofaen), og de side 5-8 dage har jeg ofte haft det varmt når jeg har været ude og gå, så jakken har stået åben, er ligeså nød til at smide jakken hvis jeg er ude og køre bil/tog/bus hvilket jeg eller aldrig gør.

så tænker om der er en sammenhæng mellem kropsvarme og det at være gravid.

Jeg har ikke set noget videnskabeligt der bakker det op, men det er helt sikkert min erfaring. Det gik først op for mig til den sidste undersøgelse i efteråret, da min jordemor sagde henkastet at det godt nok var begyndt at være koldt - jeg stod i sommerkjole og nylonstrømper, og min jakke kunne ikke lukkes

Anmeld

25. november 2014

speedy007

i starten af min graviditet... havde jeg det som at jeg var i overgangs alder... hold da op nogle hedeture...

og nu nogle uger senere er det ved at være normalt igen.

Fik at vide grundet til at jeg havde de hedeture nok var fordi at min krop var igang med at producere mere blod til den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.