Reagere hun på far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. november 2014

got2b

Har lagt mærke til at hver gang min kæreste " faren til barnet " lægger hånden eller har hovedet på maven, så sparker hun, reagere hun på at det er far eller er det tilfældige spark? (: er i uge 21.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Sprit25

Min datter reagerede inde i maven når far snakkede  

Anmeld

24. november 2014

got2b

Sprit25 skriver:

Min datter reagerede inde i maven når far snakkede  

Gør hun ik her endnu (: gad bare godt vide om hun reagere på at det er far (:

Anmeld

24. november 2014

Mother-love

Det kan godt tænkes at barnet reagere på far.

her reagere lillebror ikke rigtig på far. Men nu er vi heller ikke sammen mere så kan er her jo ikke så tit. Men tilgengæld reagere lillebror på storesøster når hun snakker til maven og aer min mave. Hvilket hun gør rigtig meget.

Anmeld

24. november 2014

got2b

Mother-love skriver:

Det kan godt tænkes at barnet reagere på far.

her reagere lillebror ikke rigtig på far. Men nu er vi heller ikke sammen mere så kan er her jo ikke så tit. Men tilgengæld reagere lillebror på storesøster når hun snakker til maven og aer min mave. Hvilket hun gør rigtig meget.

Det bare så dejligt sådan noget (:

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
got2b skriver:

Har lagt mærke til at hver gang min kæreste " faren til barnet " lægger hånden eller har hovedet på maven, så sparker hun, reagere hun på at det er far eller er det tilfældige spark? (: er i uge 21.

min datter reagerede når hendes far rørte/talte ved maven gennem meget af graviditeten og i den sidste 10-12 uger boksede hun med sin farmor...  den sidste måneds tid var det faktisk sådan at man kunne se maven bevæge sig efter hende hvis hun gik forbi mig... 

Anmeld

24. november 2014

got2b

Ms.Sunshine skriver:

min datter reagerede når hendes far rørte/talte ved maven gennem meget af graviditeten og i den sidste 10-12 uger boksede hun med sin farmor...  den sidste måneds tid var det faktisk sådan at man kunne se maven bevæge sig efter hende hvis hun gik forbi mig... 

Hold da op

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hold da op

ja... men hun er helt klart også Far og Bedstes pige... 

bortset fra når hun skal sove i barnevognen eller have natflasken, så er det kun mig der duer... 

Anmeld

24. november 2014

Kay

Begge vores piger har været meget urolige i maven og de er begge blevet roligere når farmand har nusset maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.