Hvor længe bruger man babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.483 visninger
8 svar
9 synes godt om
24. november 2014

Troldemommi

hvor gammel var jeres barn da i ikke mere syntes det var nødvendigt med en babyalarm 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

hekran

Vi har nok ikke brugt vores siden den mindste blev et år. 

Vi kan høre ham om natten og når han sover udenfor, er han lige udenfor køkkenvinduet, så det er ikke nødvendigt.

Anmeld

24. november 2014

modesty

Troldemommi skriver:

hvor gammel var jeres barn da i ikke mere syntes det var nødvendigt med en babyalarm 

Monica 

Jeg tror at det er meget individuelt. 

Vi kan godt lide at have høj lyd når vi ser film (og lukket dør til stuen), og derfor brugte vi den indtil vores søn var knap 2 år så vidt jeg husker. Indtil vi var sikre på at han selv ville stå ud af sengen og komme ind til os hvis der var noget.

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Troldemommi skriver:

Monica 

min søn var kun 2 mdr da han var nødt til at få eget værelse, så der brugte jeg den om natten i et par mdr. men ikke når han sov til middag i barnevognen, for der kunne han stå lige udenfor vinduet...

min datter er næsten 8 mdr. og vi bruger den når hun skal sove i barnevognen, for den holder i haven og vi bor på 1. sal...

Anmeld

24. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi bruger den aldrig hjemme, da vi bor i lejlighed og vi kan høre alt hvis bare dørene er åbne  

men til gengæld har vi dem altid med når vi er ude. Ved mine forældre er værelserne på 1. salen, så det er dér vores søn bliver puttet når vi er der om aftenen. Så er det rart at have alarm på. han er 3år nu

Anmeld

24. november 2014

JH12

Vores er 2,5 år og vi bruger den stadigvæk om natten, men vi kan heller ikke hører hende om natten uden.. 

Anmeld

24. november 2014

Julemusen

Vi bruger den kun når vi overnatter ved min far eller svigerforældre nu når han er 3 år. Ellers har jeg brugt den hvis han har været syg om natten. Og da han sov i barnevognen. Men det er jo vidt forskelligt. Hvis man har flere etager er det jo rart at have alarm på hvis de skal op og tisse om natten. I mit barndomshjem var der babyalarm foran trappen, og min mor sov i stueetagen. Så kunne hun sikre at vi ikke tumlede ned af trappen. 

Anmeld

24. november 2014

Lise

Min yngste bliver fem til marts, og vi bruger den stadig hos ham om natten  Ellers så hører vi ham ikke hvis han ligger og græder. Hvilket han gør ekstremt sjældent. Han kommer jo selv ind til os nu. Måske vi bare skulle smide det gamle lort ud..

Anmeld

24. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng sov ude - så vi brugte den til han var to år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.