faderskabstest hos privat firma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2014

marieo

Hej 

Er der nogen herinde der har prøvet at få lavet faderskabstest gennem et privat firma, og som kan anbefale mig et. 

Jeg har hørt at der er rigtig mange snyde firmaer derude, og synes det er svært få overblikket over dem. 

Jeg kan se at rigtig mange af dem benytter sig af at man selv tager prøven, og sender ind til dem. Er det reelt nok? Tror jeg ville føle mig mere sikker ved at skulle møde op et sted. 

bonusspørgsmål: hvis man går gennem det offentlige indkalder de så først når barnet er 3 måneder? Er det muligt at få det startet tidligere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Nystart

De gør det MEGET tidligere nu end de 3 mdr... fordi man ikke tager den samme hæle prøve med en mdr mellemrum mere 

Jeg ville ikke gøre det privat, og en privat tæller heller ikke...feks ved satsamtet.. vi fik det gjort gennem amtet.. der møder man op ved lægen, med billed ide, får taget prøve og så kommer svaret... 

Anmeld

25. november 2014

marieo

Nystart skriver:

De gør det MEGET tidligere nu end de 3 mdr... fordi man ikke tager den samme hæle prøve med en mdr mellemrum mere 

Jeg ville ikke gøre det privat, og en privat tæller heller ikke...feks ved satsamtet.. vi fik det gjort gennem amtet.. der møder man op ved lægen, med billed ide, får taget prøve og så kommer svaret... 

dejligt at de gør det tidligere. Det står bare  stadig på nettet at de først indkalder ved 3 måneder. Men ellers må jeg lige prøve at kontakte statsforvaltningen. 

Det gør ikke noget at den ikke er juridisk gældende. Det er bare for at faren kan få afklaring hurtigst muligt. Og har hørt at ventetiden er meget lang gennem det offentlige. 

Anmeld

25. november 2014

Nystart

marieo skriver:

dejligt at de gør det tidligere. Det står bare  stadig på nettet at de først indkalder ved 3 måneder. Men ellers må jeg lige prøve at kontakte statsforvaltningen. 

Det gør ikke noget at den ikke er juridisk gældende. Det er bare for at faren kan få afklaring hurtigst muligt. Og har hørt at ventetiden er meget lang gennem det offentlige. 

Sådan var det os før men det er det vist ikke mere.... Vi stod selv med resultatet Ca 9 mdr på den gamle måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.