Gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

I julegave skal min kæreste ha et spaophold. Der er bestilt overnatning, middag, behandling osv. Det skal være en overraskelse indtil dagen men skal jo gi ham gaven juleaften - men hvordan???

til hans fødselsdag var det også en overnatning og nogle aktiviteter jeg havde fundet på. Der skal jeg ham nogle billeder fx skulle vi ud og ride og der fik han så et billed af en skov og vi skulle spise på mash så fik han billed af en ko osv 

hvad gør jeg denne gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

I julegave skal min kæreste ha et spaophold. Der er bestilt overnatning, middag, behandling osv. Det skal være en overraskelse indtil dagen men skal jo gi ham gaven juleaften - men hvordan???

til hans fødselsdag var det også en overnatning og nogle aktiviteter jeg havde fundet på. Der skal jeg ham nogle billeder fx skulle vi ud og ride og der fik han så et billed af en skov og vi skulle spise på mash så fik han billed af en ko osv 

hvad gør jeg denne gang? 

Måske et pænt håndklæde og en krukke badesalt 

Anmeld

24. november 2014

gave

hvad gør jeg denne gang? 

Det mega fedt du er så kreativ med en gave til kæresten  - prøv evt. at se linket, for at finde ideer til andre gaveideer til din kæreste!

Nu hvor du skal på spaophold med din kæreste vil en ide ihvertfald være noget badeskum, håndklæde, give ham en gavekort til en massage fra dig selv. Du kan også give ham et direkte hint til hvilket sted i skal hen - fx hvis det nu er et luksus spaophold, til Hotel Kong Arthur så kan du give ham en kongekrone - det vil han sikkert også synes er en sjov og fed gave i sig selv! 

Held og lykke

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
gave skriver:

Det mega fedt du er så kreativ med en  gave til kæresten  - prøv evt. at se linket, for at finde ideer til andre gaveideer til din kæreste!

Nu hvor du skal på spaophold med din kæreste vil en ide ihvertfald være noget badeskum, håndklæde, give ham en gavekort til en massage fra dig selv. Du kan også give ham et direkte hint til hvilket sted i skal hen - fx hvis det nu er et luksus spaophold, til Hotel Kong Arthur så kan du give ham en kongekrone - det vil han sikkert også synes er en sjov og fed gave i sig selv! 

Held og lykke

når jeg trykkede på "gave til kæresten" som du har markeret, så kom jeg bare til toppen af den her tråd... er det meningen? for jeg er nemlig fuldstændig blank for ideer til kærestens julegave... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.