Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby.dk
Har fik for noget tid siden en positiv æl test (digital) og nu venter jeg. Men indtil videre er min lutealfase 19 dage. Og mens ser endnu ikke ud til at komme forbi. Og jeg tester selvfølgelig negativ! Er det normalt at lutealfasen er så lang og har det noget at sige??
Håber i kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Hvilken dato testede du positivt for ægløsning?
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Hvilken dato testede du positivt for ægløsning?
Den 4/11 med digital til middag :/
Anonym skriver: Den 4/11 med digital til middag :/
Okay, så den 4/11 er du jo så 2+0. Ægløsningen er altid 2+0. Så 2 uger efter er du jo så 4+0 :-)
Jeg tror ikke at det betyder noget at du har en lang lutealfase :-) Men spørg evt. din læge?
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Okay, så den 4/11 er du jo så 2+0. Ægløsningen er altid 2+0. Så 2 uger efter er du jo så 4+0 :-) Jeg tror ikke at det betyder noget at du har en lang lutealfase :-) Men spørg evt. din læge?
Det får jeg da når jeg ikke har fået mens endnu? Jeg er indtil videre 5 dage over tid og ingen mens er på vej?
Anonym skriver: Det får jeg da når jeg ikke har fået mens endnu? Jeg er indtil videre 5 dage over tid og ingen mens er på vej?
Hvad?
Jeg skriver at jeg tror ikke at det betyder noget at du har en lang lutealfase :-) Det burde ikke gøre en forskel, men jeg ved det selvfølgelig ikke...
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Hvad? Jeg skriver at jeg tror ikke at det betyder noget at du har en lang lutealfase :-) Det burde ikke gøre en forskel, men jeg ved det selvfølgelig ikke...
Ah undskyld læste forkert jeg ved heller ik om det betyder noget men det er virkelig irriterende det tager bare ekstra lang tid at blive gravid så det gør mig ked af det :/
Anonym skriver: Ah undskyld læste forkert jeg ved heller ik om det betyder noget men det er virkelig irriterende det tager bare ekstra lang tid at blive gravid så det gør mig ked af det :/
Jeg vil gerne dele mine "erfaringer" med dig i en pb hvis det er
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Jeg vil gerne dele mine "erfaringer" med dig i en pb hvis det er
Ja tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128