Bid på kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
11 svar
1 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har de seneste to ugers tid fået sådan nogle små stik på kroppen der klør ad h til. De er mest koncentreret omkring hænder/håndled og fødder/ankler, men har  også nogle hist og pist. Jeg skal til lægen senere i dag. Jeg gruer bare så meget for at dommen er væggelus eller lopper. 

Hvad tror i? Det undrer mig lidt at hverken min kæreste eller datter oplever noget. Vi har ingen dyr og vi har ikke været ude at rejse eller overnattet nogle steder. Jeg havde dog "kontakt" med en loppe for ca en måned siden hvor jeg var et sted med en hund der havde lopper. Men så skulle en loppe have hoppet fra hunden over på mig og taget med hjem... Lever hundelopper overhovedet på mennesker? 

Aaarh bliver simpelthen sindssyg! Desuden skal vi holde min datters 1 års fødselsdag om små 2 uger. Stor familie fødselsdag som jeg har brugt lang tid på at planlægge. Men hvis det nu viser sig vi har ubudne gæster, kan man så overhovedet have gæster i sit hjem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Jeg har de seneste to ugers tid fået sådan nogle små stik på kroppen der klør ad h til. De er mest koncentreret omkring hænder/håndled og fødder/ankler, men har  også nogle hist og pist. Jeg skal til lægen senere i dag. Jeg gruer bare så meget for at dommen er væggelus eller lopper. 

Hvad tror i? Det undrer mig lidt at hverken min kæreste eller datter oplever noget. Vi har ingen dyr og vi har ikke været ude at rejse eller overnattet nogle steder. Jeg havde dog "kontakt" med en loppe for ca en måned siden hvor jeg var et sted med en hund der havde lopper. Men så skulle en loppe have hoppet fra hunden over på mig og taget med hjem... Lever hundelopper overhovedet på mennesker? 

Aaarh bliver simpelthen sindssyg! Desuden skal vi holde min datters 1 års fødselsdag om små 2 uger. Stor familie fødselsdag som jeg har brugt lang tid på at planlægge. Men hvis det nu viser sig vi har ubudne gæster, kan man så overhovedet have gæster i sit hjem? 

Lopper kan overlever i tæpper, håndklæder, og i sengen, dynen, bare der er varmt så kan de nemt overleve.

Anmeld

24. november 2014

Nystart

Vi har nogle myg der ikke er gået til endnu... de viser sig sjældent, før lyset er slukket og de tror man sover... og de stikker af H til... 

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

måske et mærkeligt spørgsmål, men minder det lidt om når man har brændt sig på brændenælder?...

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

måske et mærkeligt spørgsmål, men minder det lidt om når man har brændt sig på brændenælder?...

Nej ikke rigtig. Minder lidt om små myggestik.

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Vi har nogle myg der ikke er gået til endnu... de viser sig sjældent, før lyset er slukket og de tror man sover... og de stikker af H til... 

Åh, vil da håbe det bare er det...

Anmeld

24. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg får stadig myggestik - kan det tænkes det er det? 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg får stadig myggestik - kan det tænkes det er det? 

jeg plejer at få ret store buler af myg og det her er sådan nogle små nogle. Det er derfor jeg tænker at det ikke er myg. Men jeg kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed

Anmeld

24. november 2014

put

Jeg kan sige det næsten med sikkerhed ud fra de steder på kroppen du siger det sidder. Jeg tror du har fået fnat! Der går noget tid fra smitten til det går i udbrud, derfor resten af din familie ikke har det endnu sikkert. 

Anmeld

24. november 2014

put

Det behandles med creme som skal smøres over alt på kroppen gentagende gange. Det skal hele familien behandles for. og det smitter hvis man ligger på samme sofa, seng og lignene. Også fra kropslig kontakt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.