ÆU idag, er bare nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
5 synes godt om
24. november 2014

Holst85

Så er det idag kl.9.00 at jeg skal ha taget æg ud. Puha er godt nok nervøs.

sidst tog de 3 ud hvor kun det ene var godt. Men denne her gang sagde de til mig i fredags at de regnede med at ku tage 13 æg ud. Jeg tør ikke glæde mig for hurtigt.

tænk nu hvis jeg kommer til klinikken i dag og der ikke er særlig mange og de har set forkert.

sidst gjorde det ikke ondt, men kommer det til at gøre ondt i dag?? 

Håber de får mange fine æg ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

LilleMie

Holst85 skriver:

sidst tog de 3 ud hvor kun det ene var godt. Men denne her gang sagde de til mig i fredags at de regnede med at ku tage 13 æg ud. Jeg tør ikke glæde mig for hurtigt.

tænk nu hvis jeg kommer til klinikken i dag og der ikke er særlig mange og de har set forkert.

Nu er det hele vel allerede overstået, hvordan gik det? Jeg krydser fingre for, at alt er gået godt og at der var mange fine æg 

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Rigtig meget held og lykke - jeg håber at det gik godt? Jeg skal snart selv i gang med første IVF, og jeg genkender din nervøsitet alt for godt. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld

24. november 2014

Holst85

Puha det gik bare super godt.. Sidste gang vi var igang fik de 3 ud, men idag fik de 15 æg ud, jeg tør ikke satse på noget før jeg er på klinikken på onsdag for sidst ringede de og sagde jeg ikke sku komme..

men oddsene er bedre denne hergang..

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Hvor er det fedt at høre!! Vi er selv ved at skulle igang med IVF - og samler med stor glæde på de gode historier. 

Alt det bedste herfra!

Kh /S

www.erduherikkesnart.wordpress.com 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Puha det gik bare super godt.. Sidste gang vi var igang fik de 3 ud, men idag fik de 15 æg ud, jeg tør ikke satse på noget før jeg er på klinikken på onsdag for sidst ringede de og sagde jeg ikke sku komme..

men oddsene er bedre denne hergang..

alt hvad jeg kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.