hvilken gruppe hører jeg til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. november 2014

Anonym trådstarter

jeg står i den kedelige situation at mit barns far og jeg ikke længere er sammen og jeg har i forbindelse en hel del problemer og spørgsmål, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal sætte dem.

enlig mor/far synes jeg at alle er bopælsforælder mens i  bonusforældre er alle sammen med en enlig forælder som enten er bopæls- eller samværsforælder.

mit problem er bare, jeg er ikke er bopælsforælder. Er der nogen gruppe herinde for samværsforældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Nystart

Du høre vel ind under enlig mor/far.... Du har jo barn og er alene om poden bor ved dig eller ej.... :-

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Du høre vel ind under enlig mor/far.... Du har jo barn og er alene om poden bor ved dig eller ej.... :-

ja, men jeg synes bare ikke rigtig jeg kan finde andre som står i samme situation som mig - altså at barnet bor hos den anden forælder.

Anmeld

24. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

ja, men jeg synes bare ikke rigtig jeg kan finde andre som står i samme situation som mig - altså at barnet bor hos den anden forælder.

Der er nok heller ikke så mange samværdsforældre herinde som bopæls tror jeg ikke.... 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Der er nok heller ikke så mange samværdsforældre herinde som bopæls tror jeg ikke.... 

Jeg oprettede mig også som bruger da jeg var gravid, og der var vi jo stadig kærester. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.