Ja nu er knægten dårlig igen, har nu stået på sådan on off i 2½ måned, er så synd for ham. Han var super glad imorges. Da vi hentede ham i vuggestuen kl 14, syntes jeg at han virkede varm og vi kom hjem og han var træt og pylret, så vi lagde ham ind. 15min efter skreg han og han kom op, og så prøvede vi lidt senre igen hvor han så sov en halv time hvor han så begyndte at skrige jeg hentede ham og han brændte bare, og han ja han havde feber da jeg så målte.
Han har så bare ligget i mine arme og små pylret, aftensmad gad han ikke rigtig have noget af, da det så var ved at være senge tid var hans temperatur steget en lille smule, så han fik lidt panodil og så sad vi lidt med ham på gulvet og så kom han i seng.
han har nu sovet i 1½ time, var lige inde og tjekke ham, og han virker ikke så varm mere, men han har jo også fået panodil, han har små grædt lidt en gang siden han kom ind, så han har ondt et sted.
Da vi var ved ørelæge sidst sagde hun at vi skulle komme hvis han pludselig fik feber som vi ikke helt kunne sætte sammen med noget skulle vi ringe med det samme for så skulle han have dræn i med det sammen da de er så meget hævvet som de er.
Så overvejer at ringe til ørelægen imorgen for at de kan kigge på ham, for syntes næsten kun det kan være hans øre der gør så ondt, for syntes ikke der er andet at se, er godt nok lidt snottet, men det kan vel også gøre det i ørene lidt være, ved da fra mig selv at det kan gå lidt i ørene når man er lidt snottet.
Men nu orker jeg snart ikke at han bliver syg mere, er så synd for ham og hårdt for mit moder hjerte at se ham sådan, og den her var virkelig slem, som i ved plejer han altid at kunne grine eller vil gerne lege selvom han er skidt, men nej han vil kun ligge på min arm, han vil ikke engang have sin sut :-o den smed han i arrigskab langt væk, og lå så bare og små pylrede.
Anmeld