Hvor er Muhmi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
13 svar
32 synes godt om
23. november 2014

Celine89

Nu hvor julen nærmer sig, kan jeg ikke lade være med at savne baby.dk's allermest entusiastiske juleelsker.

Hvor er Muhmi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Kløver

Nu hvor julen nærmer sig, kan jeg ikke lade være med at savne baby.dk's allermest entusiastiske juleelsker.

Hvor er Muhmi?

Jeg har selv undret mig, håber hun er ok 

Anmeld

23. november 2014

Nystart

Jeg tror muligvis hun valgte stedet fra da hun blev behandlet mindre pænt herinde i forbindelse med nogle oplæg omkring hun blev behandlet meget dårligt på hendes job....

Men om det er derfor er jeg ikke sikker på..... 

Anmeld

23. november 2014

EAF

Nystart skriver:

Jeg tror muligvis hun valgte stedet fra da hun blev behandlet mindre pænt herinde i forbindelse med nogle oplæg omkring hun blev behandlet meget dårligt på hendes job....

Men om det er derfor er jeg ikke sikker på..... 

Nej det håber jeg godt nok ikke er rigtigt  ikke at hun måske har valgt baby.dk fra, men at hun skulle være blevet behandlet så groft herinde at det kunne være grunden ville være særdeles skuffende! 

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Jeg må indrømme at NOGEN herinde kan være direkte modbydelige. Jeg har tusind spørgsmål nogle gange, men det er langt fra alt jeg tør soørge om da jeg har set flere blive nærmest blive trampet på for at stille et spørgsmål som de åbenbart fandt logisk. Tror nogle afdeling lidt "større" brugere herinde er LIDT for godt tilpas herinde... 

Anmeld

23. november 2014

EAF

ønskemor skriver:

Jeg må indrømme at NOGEN herinde kan være direkte modbydelige. Jeg har tusind spørgsmål nogle gange, men det er langt fra alt jeg tør soørge om da jeg har set flere blive nærmest blive trampet på for at stille et spørgsmål som de åbenbart fandt logisk. Tror nogle afdeling lidt "større" brugere herinde er LIDT for godt tilpas herinde... 

Det lyder da overhovedet ikke spor rart. Jeg håber Muhmi er ok 

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Natteravnen skriver:

Det lyder da overhovedet ikke spor rart. Jeg håber Muhmi er ok 

Nej overhovedet ikke! Synes det er ærgerligt! Mange er fortvivlet og søger råd herinde. Men bliver i stedet næsten trampet på. Synes det er virkelig synd. Har selv oplevet det nogle gange.  håber også hun er ok. 

Anmeld

23. november 2014

Nystart

Jeg ved ikke om det blandt andet er derfor men det var der hun mere eller mindre blev stille og nu er væk...

Men nogle burde sidde med en virkelig dårlig smag i munden for jeg synes virkelig nogle var modbydelige mod hende.... Helt ok man ikke er enig eller kan sætte sig ind i hvad en går gennem...Men jeg må indrømme nogle af de svar der kom i div tråde var direkte modbydelige....

Så jeg gætter på hun havde brug for ro og en pause.... Uden mere modstand og manglende forståelse med at det hun går/gik igennem....

SkidE synd og ærgerligt da hun er en skøn og utrolig sympatisk kvinde... Som man kun kan holde af.....

Anmeld

23. november 2014

Kay

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=9278

Hun er her og også online nyligt, men ja sidste tråd hun startede var med job og siden har hun været meget stille

Øv

Anmeld

24. november 2014

Carina:-)

Måske der er noget jeg ikke har fattet. Men har læst hendes tråde om hendes arbejde lige nu bliver jo nysgerrig :-) men kan altså ikke se de modbydelige svar nogen skriver hun har fået.  Tværtimod ser jeg masser af empati og omsorg fra de andre brugere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.