Uærlige mennesker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. november 2014

Anonym trådstarter

Ja dem findes der mange af!

I mandags blev min bil påkørt nede i byen på en større parkeringsplads! Det blev til en trykket bil på siden men en ny hvid lakering (min bil er sort). Men havde man den anstændighed at lægge en seddel? Næh nej, man kørte bare videre uden skyggen af samvittighed. Så nu står jeg så og skal betale hele molevitten selv.

oven i det, var jeg ude og handle i går. Der blev lige stjålet 200kr fra min lomme. Ja så burde jeg måske have lagt dem et mere sikkert sted end min jakke lomme, men jeg er vist lidt godtroende og tænker at folk umuligt kan finde på sådanne ting.. Øv.

og så er der sket en masse indbrud i vores kvarter, det sidste blev begået i går, så nu sidder jeg og frygter med mit held at vi måske bliver de næste 

Øv for en øv uge.. Jeg håber at den næste bliver lidt bedre.. 

Skulle lige have lidt luft, tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ja dem findes der mange af!

I mandags blev min bil påkørt nede i byen på en større parkeringsplads! Det blev til en trykket bil på siden men en ny hvid lakering (min bil er sort). Men havde man den anstændighed at lægge en seddel? Næh nej, man kørte bare videre uden skyggen af samvittighed. Så nu står jeg så og skal betale hele molevitten selv.

oven i det, var jeg ude og handle i går. Der blev lige stjålet 200kr fra min lomme. Ja så burde jeg måske have lagt dem et mere sikkert sted end min jakke lomme, men jeg er vist lidt godtroende og tænker at folk umuligt kan finde på sådanne ting.. Øv.

og så er der sket en masse indbrud i vores kvarter, det sidste blev begået i går, så nu sidder jeg og frygter med mit held at vi måske bliver de næste 

Øv for en øv uge.. Jeg håber at den næste bliver lidt bedre.. 

Skulle lige have lidt luft, tak fordi du læste med 

Øv Øv, Håber lidt mere medgang til jer.

Jeg ha også haft en l... uge.

Først kom vores kattekilling ikke hjem. Den har været væk i 3 dage og vi er knuste !!!!! Og overbevist om at der er nogen der har taget hende.

2. Gang da vi er ved at flytte har vi meget rod og noget af det har vi lagt ude i haven ( låst have) der har min søn fået stjålent hans dyrebare scooter til 700kr !

3. Vores Audi A3 valgte lige og stoppe midt på en trafikeret vej og mekanikeren kan ikke rigtig finde ud af hvad den fejler. Han har haft den en uge og der vil gå meget lang tid har han sagt. Så nu står jeg uden bil( er meget afhængig af den, pga job, børn osv) Det væreste er nok at vi ikke har råd til at give over 100.000 igen for en ny bil!

Anmeld

23. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Øv Øv, Håber lidt mere modgang til jer.

Først kom vores kattekilling ikke hjem. Den har været væk i 3 dage og vi er knuste !!!!! Og overbevist om at der er nogen der har taget hende.

2. Gang da vi er ved at flytte har vi meget rod og noget af det har vi lagt ude i haven ( låst have) der har min søn fået stjålent hans dyrebare scooter til 700kr !

3. Vores Audi A3 valgte lige og stoppe midt på en trafikeret vej og mekanikeren kan ikke rigtig finde ud af hvad den fejler. Han har haft den en uge og der vil gå meget lang tid har han sagt. Så nu står jeg uden bil( er meget afhængig af den, pga job, børn osv) Det væreste er nok at vi ikke har råd til at give over 100.000 igen for en ny bil!

Du mener medgang

Til ts: øv det lyder som en træls uge. Håber næste uge bliver god 

Anmeld

23. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mor:) skriver:

Du mener medgang

Rettet ! Er på Job og er smadret!!!!!!

Anmeld

23. november 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Øv Øv, Håber lidt mere medgang til jer.

Øv, det lyder bestemt heller ikke som en sjov uge for jer. Jeg håber jeres lille misser finder hjem igen, og alt det andet også ordner sig. Når først man har haft en rigtig skod periode synes jeg til sidst at det også er de små ting der bliver irriterende..

Vi må krydse fingre for at den nye uge bliver en hel del bedre 

Anmeld

23. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du mener medgang

Mange tak, det håber jeg i hvert fald også 

Anmeld

24. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Rettet ! Er på Job og er smadret!!!!!!

Hehe fair nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.