Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Kunne godt tænke mig at vide om det passer med den statistik der siger at ens første barn =samme køn ved næste graviditet, ved samme mor og far, har i gået samme køn begge gange eller er det ikke sandt?
Kunne godt tænke mig at vide om det passer med den statistik der siger at ens første barn =samme køn ved næste graviditet, ved samme mor og far, har i gået samme køn begge gange eller er det ikke sandt?
Vi(min mand og jeg) er de eneste på begge sider af vores familier, der har fået 2 af samme køn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har absolut intet på sig, det er tilfældighedernes spil, ligesom at slå en terning.
Altså det passer ikke rigtigt.
Her er vi samme forældre til:
dreng - dreng - pige
Men der er altid ca. 50% chance for hvert køn. Men ved godt at mange elsker at sige noget andet.
Vi fik vores søn for 2 1/2 år siden, til marts kommer lillesøster til <3
Man siger jo at pigeceller er langsommere end drengeceller, men det ser vist ikke ud til at være korrekt når jeg ser på de forskellige svar :-)
Min mand og hans tvillingebror har begge to piger hver, broderen med to forskellige kvinder. Her er det tilsyneladende ligegyldigt med kvinden, de er bare gode til at lave piger.
Vi har fået 2 piger og venter den tredje. Min mor fik min søster og jeg med vores far, så skiftede hun mand og fik en dreng. Men mine to veninder og min søster har en af hver og det er også med samme mand.
Min forældre fik : 2 drenge med et års mellemrum og en pige 10 år efter .
Min mands forældre fik: 2 drenge med 2 års mellemrum og en pige 13 år efter.
Min bror og hans kone fik 2 drenge med 3 års mellemrum.
vi har 2 drenge med 1 års mellemrum...
I min family passer set ret godt faktisk ..
Her har jeg 2 drenge med samme mand , nu en pige på vej med ny mand.
Min mor fik 2 drenge med sin første mand , og 2 piger med sin anden mand ..
Min farmor fik 2 drenge ..
Næ, her blev der dreng, pige, pige...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128