Frugt i vuggestue hvis barn er syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
4 synes godt om
23. november 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Min søn er næsten lige startet i vuggestue (har ellers gået i dagpleje) men min søn er syg og har han været i morgen i en uge. så han blive passet imorgen og kommer ikke i vuggestue. Men han skal faktisk have frugt med i morgen!!?? Hvad gør man så?

han har ik været i vuggestue hele denne uge, og kommer ik imogen, skal jeg ringe og sige han er syg selvfølgelig men hvad gør jeg ned frugten?

Skal jeg køre hen med det alligevel eller er det 'bar ærgerligt' ? Det er nyt på det område.

Nogen der ved hvad man gør ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

A. Nonymsen

sommerc skriver:

Min søn er næsten lige startet i vuggestue (har ellers gået i dagpleje) men min søn er syg og har han været i morgen i en uge. så han blive passet imorgen og kommer ikke i vuggestue. Men han skal faktisk have frugt med i morgen!!?? Hvad gør man så?

han har ik været i vuggestue hele denne uge, og kommer ik imogen, skal jeg ringe og sige han er syg selvfølgelig men hvad gør jeg ned frugten?

Skal jeg køre hen med det alligevel eller er det 'bar ærgerligt' ? Det er nyt på det område.

Nogen der ved hvad man gør ???

Vi har ikke frugt med hvis min datter ikk er i vuggestue den dag...

hvis hun kommer dagen efter tager vi med der istedet, ville aldrig køre ned med det når hun ikk kom...

er dog også på cykel og der er rimeligt langt

Anmeld

23. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

I thea's børnehave skiftes de også til at ha frugt og brød med. Hvis ens barn er syg på frugtdagen, må man endten se om man ka bytte med et andet barn eller køre forbi med frugt og brød, da der jo ellers ingen frugt er til alle de andre børn. 

Er det misset en enkelt gang har børnehaven købt frugt og brød, hvorefter man så får regningen, for det de har købt. 

Syntes det er meget rimeligt. Vh stine

Anmeld

23. november 2014

sommerc

StineW79 skriver:

I thea's børnehave skiftes de også til at ha frugt og brød med. Hvis ens barn er syg på frugtdagen, må man endten se om man ka bytte med et andet barn eller køre forbi med frugt og brød, da der jo ellers ingen frugt er til alle de andre børn. 

Er det misset en enkelt gang har børnehaven købt frugt og brød, hvorefter man så får regningen, for det de har købt. 

Okay. Lyder også fair!

men hvordan bytte med et andet barn? 

Tænker jeg må ringe imorgen tidlig og sige han stadig er syg, om han kan få frugt med dagen efter, eller få regningen, eller evt komme med frugt to gange i næste måned? 

Er det fair??

Anmeld

23. november 2014

sommerc

StineW79 skriver:

Tak for svar, jeg køre i stedet ned med det imorgen tidlig så de andre børn kan få frugt og boller alt andet er for synd

Anmeld

23. november 2014

Stumpen

Hvis ikke vi har frugt med på frugtdagen skal vi betale 150kr, for så handler børnehaven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.