Felucas ynglings sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2009

NaFe

Ja Feluca har fået et nyt ynglings sted....Problemet er bare hun ikke selv kan komme ud igen.....Og så bliver hun sur når hendes mor griner lidt af hende..... Men gud det bliver en sjov tid a gå i møde nu, der sker godt nok en del...sååååå dejligt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ja Feluca har fået et nyt ynglings sted....Problemet er bare hun ikke selv kan komme ud igen.....Og så bliver hun sur når hendes mor griner lidt af hende..... Men gud det bliver en sjov tid a gå i møde nu, der sker godt nok en del...sååååå dejligt

*Fniiiisss* Hvor er hun sød.... Men jeg kan godt forstå hun bliver sur når du griner af hende

Anmeld

24. august 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Hahaha hvor er hun sød

Mine to mindste dagplejebørn gør det samme og må konstant hentes ud fra under sengen

Anmeld

24. august 2009

Vingummien

Er da heller ikke sødt af dig at grine af hende

Men kender det, Emil er også nogle gange de mest sjove steder, men kan aldrig komme ud igen, har prøvet at forklare ham at hvis han kan komme ind så kan han vel også komme ud

Anmeld

24. august 2009

anna-jonas

Skønne billeder af en lille gavtyv......

Anmeld

26. august 2009

Barbamama

Nåååååårh.... Hvor er hun bare SØD!!!! Ja jeg havde heller ikke kunne lade være med at grine!!!

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Hvor er hun kær!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.