Anonym skriver:
Jeg er pinlig over at tænke disse problematikker derfor er jeg anonym
jeg skal lige snart have foretaget ÆU. Og jeg er mega hamrende nervøs !
Kan nålen lægen suger æggene ud med ramme ens tarme så man får indre blødninger ?
hvad er jeres bivirkninger efter ÆU ? Jeg er bange for at det skal bløde dernede fra :/
Samt er jeg mega bange for at der ophobes væske som skal suges ud af en 
Jeg ved ikke, om du allerede er kommet igennem din ÆU. Men jeg synes ikke det var så smertefuldt (det var da ikke rart, men jeg tør godt gøre det igen), og allerede dagen efter var jeg som normal igen.
Jeg tror slet ikke, at du skal være bange for indre blødninger. De følger nålen hele tiden med scanneren, så du kan selv se med, hvor nålen er. Og dine tarme sidder jo ikke, så de skal udenom dem, inden de skal ind i æggestokkene.
Mine bivirkninger var af morfinen, hvor jeg fik det rigtig dårligt kort efter indgrebet, men jeg fik noget mod det med det samme og 10 min efter, var jeg ok igen. Ellers havde jeg hvad der svarer til mens smerter i ca. et døgn efter, følte mig lidt øm, når jeg gik rundt og var lidt ekstra træt. Så jeg synes ikke det var så slemt.
Jeg pletblødte meget lidt efter indgrebet og var overrasket over, at der faktisk ikke kom mere.
Anmeld