Kæmper med ikke at teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2014

qwaszx

Jeg er testoman så det vil noget! 

Jeg blev insemineret mandag, og har bare lyst til at teste, selvom jeg godt ved, at lige meget hvad, så er testen negativ.

Hvordan afholder i jer fra at teste før tid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

CH2012

qwaszx skriver:

Jeg er testoman så det vil noget! 

Jeg blev insemineret mandag, og har bare lyst til at teste, selvom jeg godt ved, at lige meget hvad, så er testen negativ.

Hvordan afholder i jer fra at teste før tid? 

Tanken om at få en "positiv" test og det så skulle vise sig at være en bio... Ville blive så skuffet. 

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kender godt trangen til at teste konstant. Jeg lader være, fordi jeg ved at jeg bliver skør hvis jeg først begynder. Så jeg forsøger at vente til test-dag, for at skåne mig selv. Tanken om at fange en mulig bio med testen, afholder mig også.

Rigtig meget held og lykke til dig. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com

Anmeld

24. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

Det er godt, hvis man kan finde et andet projekt.

Men ellers har jeg engang imellem simpelthen taget en cyklus, hvor jeg har givet mig selv lov. Eller f.eks. købt x antal test og sagt at jeg måtte teste 3+2, 3+4 og 3+6 og selvfølgelig på testdag.

En anden mulighed er bare ikke at have tests i huset, så bliver man ikke fristet.

Angående det med at fange en bio - det er jo meget op til en hvordan man tror man vil reagere på det - for mig personligt har jeg set en bio, som at i det mindste var der et æg som blev befrugtet - så den virkede - det kan jo ses som et trin på vejen til at blive gravid - men hvis man mener man ikke kan klare skuffelsen så er der kun en vej at vente.

Men man kan jo også miste kort efter mens dag - så man skal finde den taktik, der virker for en selv. 

Anmeld

24. november 2014

qwaszx

drabo skriver:

Det er godt, hvis man kan finde et andet projekt.

Men ellers har jeg engang imellem simpelthen taget en cyklus, hvor jeg har givet mig selv lov. Eller f.eks. købt x antal test og sagt at jeg måtte teste 3+2, 3+4 og 3+6 og selvfølgelig på testdag.

En anden mulighed er bare ikke at have tests i huset, så bliver man ikke fristet.

Angående det med at fange en bio - det er jo meget op til en hvordan man tror man vil reagere på det - for mig personligt har jeg set en bio, som at i det mindste var der et æg som blev befrugtet - så den virkede - det kan jo ses som et trin på vejen til at blive gravid - men hvis man mener man ikke kan klare skuffelsen så er der kun en vej at vente.

Men man kan jo også miste kort efter mens dag - så man skal finde den taktik, der virker for en selv. 

Måske jeg skal sætte nogen dage. 

Det med ikke at have test hjemme, fungere ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.