Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yessir vi så der var noget derinde og min bekryming er væk for at om jeg havde en graviditet uden for livmoderen. samt er jeg også rigtig skuffet over lægen. Jeg testede svag positiv for 3 1/2 uge siden. Og fik taget blodprøve den 5/11 hvor mit hcg kun var på 21... uden efter var den for dobbel med 1253 Sidste mens dag var den 18 september, hvilket vil sige at jeg i sidste uge havde været 9 uger henne.. men kunne ikke få det til at passe da jeg har haft rigtig svingende cyklus, jeg snakkede flere gange med lægen om jeg havde mistanke til en sen cyklus eller måske en GUL . Men ingen af hverken lægereller sygplejskerne ville svare på mine spørgsmål de sad bare som et spørgsmåltegn og viste ikke hvad de skulle sige når jeg selv nævnte deti torsdag hvor jeg fik lavet min vandre jounale nævnte jeg endnu engang for lægen at det altså er mærkeligt mit hcg jo ikke var mere end 1253 i uge 7 (da jeg fik taget blodprøven) hun viste heller ikke hvad hun skulle sige, udover hun målte fra det skema der lagde på nettet, hun sagde dog selv at mit jo ikke var så højt i uge 7 som tabellen viste den KUNNE være.. Nå men jeg blev sgu enig med mig selvom, at når lægen ikke ville henvise mig så ville jeg selv scannes.. jeg valgte så idag.køre turen var anspændt, jeg var nervøs og angst for at jeg ville fåafvide at den ikke var som den skulle være. MEEEEN! sååå fik vi jo den gode og dårlig nyhed!vi så den lagde som den skulle i livmoderen, men pludselig var jeg kun i mellem 5+4 eller uge 6. Det var stadig svært for ham at se!men hvor er jeg dog stadig lykkelig! så ved vi ihvertefald alt indtil nu er som det skal være og mine hcg tal jo havde været fine nok omkring lige uge 3/4 uge! Nu håber jeg bare at vores ønske baby bliver derinde, er sund og rask ville lige dele dette med jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HVPigen skriver: Yessir vi så der var noget derinde og min bekryming er væk for at om jeg havde en graviditet uden for livmoderen. samt er jeg også rigtig skuffet over lægen. Jeg testede svag positiv for 3 1/2 uge siden. Og fik taget blodprøve den 5/11 hvor mit hcg kun var på 21... uden efter var den for dobbel med 1253 Sidste mens dag var den 18 september, hvilket vil sige at jeg i sidste uge havde været 9 uger henne.. men kunne ikke få det til at passe da jeg har haft rigtig svingende cyklus, jeg snakkede flere gange med lægen om jeg havde mistanke til en sen cyklus eller måske en GUL . Men ingen af hverken lægereller sygplejskerne ville svare på mine spørgsmål de sad bare som et spørgsmåltegn og viste ikke hvad de skulle sige når jeg selv nævnte deti torsdag hvor jeg fik lavet min vandre jounale nævnte jeg endnu engang for lægen at det altså er mærkeligt mit hcg jo ikke var mere end 1253 i uge 7 (da jeg fik taget blodprøven) hun viste heller ikke hvad hun skulle sige, udover hun målte fra det skema der lagde på nettet, hun sagde dog selv at mit jo ikke var så højt i uge 7 som tabellen viste den KUNNE være.. Nå men jeg blev sgu enig med mig selvom, at når lægen ikke ville henvise mig så ville jeg selv scannes.. jeg valgte så idag.køre turen var anspændt, jeg var nervøs og angst for at jeg ville fåafvide at den ikke var som den skulle være. MEEEEN! sååå fik vi jo den gode og dårlig nyhed!vi så den lagde som den skulle i livmoderen, men pludselig var jeg kun i mellem 5+4 eller uge 6. Det var stadig svært for ham at se!men hvor er jeg dog stadig lykkelig! så ved vi ihvertefald alt indtil nu er som det skal være og mine hcg tal jo havde været fine nok omkring lige uge 3/4 uge! Nu håber jeg bare at vores ønske baby bliver derinde, er sund og rask ville lige dele dette med jer!
Dejligt at høre - og godt at du selvvalgt at tage action på hvad der skulle ske
CH2012 skriver: Dejligt at høre - og godt at du selvvalgt at tage action på hvad der skulle ske
Nu håber jeg bare lille spiren derinde bliver i maven hos mig! Det var nu sjovt nok at se alligevel , selvom der jo som sagt ikke er så meget at se, så kunne man stadig se små hjerte blink! DET VAR VILDT ! på noget der kun er 2 mm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128