Våd plet på stolen og våde bukser.. udflåd ;S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. november 2014

Anonym trådstarter

skriver anonymt da det er lidt ulækkert og pinligt..

Var ved noget familie i dag. Der var godt varmt og vi fik kaffe, så svedte en del..(sveder meget efter jeg er blevet gravid) Da jeg rejse mig fra stolen (stofstol), var der en våd plet på str. med en knyttet hånd. Synes det var lidt vildt hvis det var sved.. så skyndte mig på toilet. 

Mine bukser var også ret våde,  der var udflåd i trusserne og i skeden. Slog det med det samme op på nettet, da jeg var bange for vandet var gået allerede. (21+1) Men kunne se andre også havde prøvet det, med udflåd og vandigt udflåd. (og har tester at der ikke siver noget ud i et bind, det kom kun en gang) 

andre her der har prøvet det?? er det normalt eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Mother-love

Det er helt normalt. Jeg er nødtil at gå med trusseindlæg. Og i min første graviditet var jeg nødtil at gå med bind de sidste 2-3 uger. Pga jeg simpelthen havde så meget udflåd.

Anmeld

22. november 2014

EAF

Var ved noget familie i dag. Der var godt varmt og vi fik kaffe, så svedte en del..(sveder meget efter jeg er blevet gravid) Da jeg rejse mig fra stolen (stofstol), var der en våd plet på str. med en knyttet hånd. Synes det var lidt vildt hvis det var sved.. så skyndte mig på toilet. 

Mine bukser var også ret våde,  der var udflåd i trusserne og i skeden. Slog det med det samme op på nettet, da jeg var bange for vandet var gået allerede. (21+1) Men kunne se andre også havde prøvet det, med udflåd og vandigt udflåd. (og har tester at der ikke siver noget ud i et bind, det kom kun en gang) 

Naturligt og kan måske også have været en slimprop, de kan forekomme flere gange i løbet af graviditeten. 

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

gudskelov... blev helt panisk!

slimprop? hvad er det egentligt? 

Anmeld

22. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

En gang i mellem må jeg også skifte trusser midt på dagen fordi der kommer så meget, og ellers gør jeg det hver aften er ret ubehageligt 

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

.. mener jeg har hørt at slimproppen løsner  sig, inden man skal føde?? 

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

okay.. kan også nogle gange ha helt våde trusser og leggings (dog ikke som episoden i dag) ved ikke om det er sved eller udflåd.. man kan ikke se noget.. det er bare vådt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.