Kan jeg have pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen,

Jeg stoppede på p-ring 1 nov.13 -Jeg har haft følgende (to cyklusser efter jeg stoppede på p-ring kan ikke huske de to førstes længde - vi begyndte først PB februar 49-31-28-53-29-34-27-29. Den cyklus på 53 dage virkede som min cyklus sprang en mens over men ellers har jeg egentlig tænkt min cyklus ca var 30 dage. Jeg har været oppe ved min læge en gang pga. Min uregelmæssige cyklus, men hun har blot sæt det kan tage 1/2-1 år før cyklussen bliver regelmæssig, til februar kan vi få hjælp. Nu er jeg på dag 34 og intet tegn på mens og negativ test - har bare på fornemmelsen der er noget galt. Overvejer om man kan blive tjekket på en privatklink hvis hun ikke vil teste mig. Efter jeg stoppede på pillerne har jeg primært haft øget uren hud - har siden teenageårene haft øget sukkerteang og ingen mæthedsfornemmelse og yo-yo vægt men har altid koblet det til jeg har haft en spiseforstyrrelse (bulimi). 

Tror i jeg kan have PCO? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Puha, det er jo svært at svare på. Nogle af de ting du nævner kan godt være PCS-relaterede, men det er ikke sikkert. 

Jeg skriver mest for at sige, at jeg ville gå til lægen igen og kræve en henvisning til udredning. Hvis det viser sig at du har PCO, så ser jeg ikke fornuften i at vente med at få den diagnose. 

Det er lige før at jeg ville overveje at skifte læge, hvis hun fortsat nægter. Det kommer jo nok an på din tålmodighed. 

Rigtig meget held og lykke!

/S

PS: Jeg har startet en blog, som handler om fertilitetsbehandling og mine egne erfaringer. Jeg har selv en mild PCO. Måske det er noget I andre kan få glæde af: www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Puha, det er jo svært at svare på. Nogle af de ting du nævner kan godt være PCS-relaterede, men det er ikke sikkert. 

Jeg skriver mest for at sige, at jeg ville gå til lægen igen og kræve en henvisning til udredning. Hvis det viser sig at du har PCO, så ser jeg ikke fornuften i at vente med at få den diagnose. 

Det er lige før at jeg ville overveje at skifte læge, hvis hun fortsat nægter. Det kommer jo nok an på din tålmodighed. 

Rigtig meget held og lykke!

/S

PS: Jeg har startet en blog, som handler om fertilitetsbehandling og mine egne erfaringer. Jeg har selv en mild PCO. Måske det er noget I andre kan få glæde af: www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com

God blog, ser frem til del 4  

Jeg føler blot lidt min læge synes jeg er total åndssvag og jeg skal slappe lidt af. Der er ikke andre læger i den by jeg bor i der tager nye ind

Tror jeg tager en snak med hende igen. 

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

God blog, ser frem til del 4  

Jeg føler blot lidt min læge synes jeg er total åndssvag og jeg skal slappe lidt af. Der er ikke andre læger i den by jeg bor i der tager nye ind

Tror jeg tager en snak med hende igen. 

Jeg håber det bedste for dig - held og lykke!!

Kh /S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.