Jeg er forvirret , nogle må vide dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. november 2014

*Agnete*

Hej med jer :-)

Jeg er nok lidt forvirret over alle de informationer man får i forbindelse med ICSI og IVF .

min menstruation kom i nat og jeg skal til første scanning på mandag .

er der nogle der ved hvornår ægudtagning cirka vil være så ? Og ægoplægning ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

tweety2060

Det kommer an på om du skal i kort eller lang behandling. ...

Anmeld

22. november 2014

*Agnete*

tweety2060 skriver:

Det kommer an på om du skal i kort eller lang behandling. ...

Kort behandling :-)

Anmeld

22. november 2014

Holst85

Fik min mens d. 12 skulle scannes dagen efter og har været i kort behandling og skal ha taget æg ud på mandag d.24 november 12 dage efter, men der er forskel, for havde æggene været store nok havde de gjort det før.. 

Anmeld

22. november 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Jeg er nok lidt forvirret over alle de informationer man får i forbindelse med ICSI og IVF .

Jeg var i kort behandling (ICSI) for et par uger siden. Ægudtagningen er ikke en bestemt dag, det kommer an på, hvordan dine æg udvikler sig. Men de sagde på forhånd, at det nok blev omkring dag 13/14. Som scanningerne forløb, vaklede de længe mellem cyklusdag 13 og 14 (en kort overgang også dag 12). Men ved den sidste scanning fik jeg beskeden om, at det blev cyklusdag 14. Jeg var desværre i risikogruppen for overstimuleringen, da jeg havde ret mange æg (fik taget 26 æg ud), så jeg fik ikke lagt æg op denne gang. Men ægoplægningen er vidst normalt 2 dage senere (det ville det i hvert fald have været ved mig).

Held og lykke med det hele 

Anmeld

22. november 2014

Bas82

*Agnete* skriver:

Hej Agnete. Jeg har netop idag fået lagt æg op. Jeg har også været igennem kort behandling - og fik taget æg ud på 12.stimuleringsdag (14 dage efter mens start) og fik lagt et æg op idag og et frosset ned. Det er vores første forsøg - så det er meget spændende det hele ��

Anmeld

22. november 2014

LilleMie

Joymunk skriver:

Hej Agnete. Jeg har netop idag fået lagt æg op. Jeg har også været igennem kort behandling - og fik taget æg ud på 12.stimuleringsdag (14 dage efter mens start) og fik lagt et æg op idag og et frosset ned. Det er vores første forsøg - så det er meget spændende det hele ��

Jeg krydser fingre for godt nyt om 14 dage 

Anmeld

22. november 2014

Bas82

LilleMie skriver:

Jeg krydser fingre for godt nyt om 14 dage 

Tak 

Anmeld

22. november 2014

*Agnete*

Joymunk skriver:

Uh ! Spændende ! Jeg krydser alt hvad der krydses kan .

dvs. Du fik taget æg ud i torsdags ??

Anmeld

22. november 2014

Bas82

*Agnete* skriver:

Uh ! Spændende ! Jeg krydser alt hvad der krydses kan .

dvs. Du fik taget æg ud i torsdags ??

Tak  ja jeg fik taget æg ud i torsdags. Da de kun tog 4 æg ud, skulle det befrugtet æg allerede ligges op idag lørdag (efter 2 dage). Hvad jeg kunne forstå på dem - så venter de gerne til 3.eller 5.dagen hvis der er mange æg - så nok meget forsklligt fra person til person. Er det også din første behandling? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.